Ср, 27.09.2023, 13:43
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

• Сторінка 1 з 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.11 Студенту на допомогу » Допоможіть будь ласка (потрібна допомога)
Допоможіть будь ласка
Skaynet Дата: Пн, 23.02.2009, 22:54 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я студент Тернопільського Державного Технічного Університету, навчаюся я за спеціальністю інформаціїні управляючі технології та системи.
Суть мого питання до Вас дуже проста, чи можу я після закінчення університету викладати інформатику зі своєю спеціальністю в школі ?. :?

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Bandalak Дата: Пн, 23.02.2009, 23:05 | Повідомлення № 2
Лідер форуму
Нагороди: 45
Рейтинг: 291
Quote (Skaynet)
Суть мого питання до Вас дуже проста, Чи можу я після закінчення Університету викладати Інформатику зі своєю спеціальністю в Школі ?.

Якщо у Вашому Вузі можна додатково здати психологію, педагогіку і методику - то можна буде!
Skaynet Дата: Вт, 24.02.2009, 10:59 | Повідомлення № 3
Новий користувач
Якщо у Вашому Вузі можна додатково здати психологію, педагогіку і методику - то можна буде!

Дуже дякую за відповідь :) . Прийдеться вчити психологію, педагогіку і методику.
Ще одне питання які мови програмування наданий час вивчають школярі ?
Bandalak Дата: Вт, 24.02.2009, 11:23 | Повідомлення № 4
Лідер форуму
Поки-що Paskal. Найбільш розвинені школи пробують перейти на С++.
А взагалі то майбутнє за Візуальними мовами: Visual Basic, Delphi, Visual C++ та ін.
gry Дата: Вт, 24.02.2009, 20:15 | Повідомлення № 5