 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Як працювати, якщо учнів 16, а ПК тільки 8?
|
| | |
PanPete |
Дата: Пн, 09.11.2009, 00:15 | Повідомлення № 16 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (Ковальчук_Олександр) Але так ніхто не зробить. В чому і суть запитання, адже з слів koljada, (дослівно, спочатку п. 6, потім - п.8)) - Quote (koljada) Що робити -хороводи водити ! Одні за машинами, інші по теорії до теми пишуть с.р. Quote (koljada) У мене 15 учнів, а ПК тільки 4. і нічого, головне цікаві завдання давати. от і виходить одну групу на час уроку розбивати на 4 підгрупи, щоб всі змогли працювати з ПК, звідси в мене й виникло питання а якже шановний koljada організовує урок
|
|
| |
SLKuty |
Дата: Пн, 09.11.2009, 02:11 | Повідомлення № 17 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| В мене в основному 1:1. Тільки в деяких класах 2:1. Пояснювати матеріал можна будь-якій кількості народу практичні роблять в "чотири руки" зробив тестову програму для двох учнів в якій запитання одне і в кожного учня може бути свій варіант відповіді і оцінки виставляє програма кожному учневі окремо. Як буде 3:1 то перероблю програму. так і живемо вже багато років
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Пн, 09.11.2009, 10:27 | Повідомлення № 18 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (mouse) А якщо в класі 32 учня, як тоді? А ПК залишається тільки 8. Залишається лише поспівчувати. Мабуть треба діяти таким чином: 8 учнів спочатку працюють за ПК. А потім наступні 8 учнів. Дуже чітко продумувати, як завантажити учнів, щоб всі працювали.
|
|
| |
PanPete |
Дата: Пн, 09.11.2009, 11:29 | Повідомлення № 19 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| В принципі відношення вмене 2:1 (сім машин, в групах 13 - 15 учнів). Щоб надати можливість всім повноцінно працювати практикую прийом* в класі за ПК завдання виконують тільки ті, що не мають машини дома (а це половина, а то і менше). В кого ж є - домашнє завдання з звітом на флешці. Під час уроку ті, хто працює дома допомагають мені виступаючи в ролі консультантів для тих, хто працює в класі, а також звітують мені про виконане дома завдання (усна форма про використані прийоми, чи показ цих прийомів на вільному ПК).
Відредаговано: PanPete - Пн, 09.11.2009, 11:34 |
|
| |
Ковшун |
Дата: Пн, 09.11.2009, 11:35 | Повідомлення № 20 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (PanPete) В мене 2:1. В класі за ПК завдання виконують тільки ті, що не мають машини дома (а це половина, а то і менше). В кого ж є - домашнє завдання з звітом на флешці. Під час уроку ті, хто працює дома допомагають мені виступаючи в ролі консультантів для тих, хто працює в класі, а також звітують мені про виконане дома завдання (усна форма про використані прийоми, чи показ цих прийомів на вільному ПК). А що? Можливо це і є отой вихід із ситуації. Тільки щоб учні, які мають вдома комп’ютери, не зловживали Вашою довірою!
|
|
| |
PanPete |
Дата: Пн, 09.11.2009, 11:45 | Повідомлення № 21 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (Ковшун) Тільки щоб учні, які мають вдома комп’ютери, не зловживали Вашою довірою! Не думаю що це можливо. Чужий звіт не допоможе - перевіряю не тільки його (подеколи на звіт і не дивлюсь), а саме володіння прийомами, що необхідні для виконання завдання.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Пн, 09.11.2009, 12:39 | Повідомлення № 22 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (PanPete) ...а саме володіння прийомами, що необхідні для виконання завдання. В даній ситуації підтримую Вас! Іншого виходу просто не бачу!
|
|
| |
ihor_hontar |
Дата: Пн, 09.11.2009, 16:25 | Повідомлення № 23 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
| Quote (PanPete) Цікаво подивитись на урок в 9 (якщо ви працюєте за загальноприйнятою програмою, без варіативних годин) Quote (PanPete) Цікавить тому, що в мене виклад нового матеріалу + відповіді на запитання класу аж ніяк не вміщається в менш ніж 25 - 30 хвилин. Добавимо обовязкових 5 хвилин на підготочі та заключні етапи уроку. Залишок - 15 - 10 хвилин. Нехай ви суміщаєте опитування учнів з опитуванням пройденого, та все ж чи достатній цей залишок для роботи 4 груп учнів з "цікавими" практичними завданнями? Справа в тому, що програма 9-го класу розрахована для учнів, які вже вивчали інформатику з 5-го (2-го класу), згідно кожнорічних методичнирх листів для методистів з інформатики, але для багатьох начальників методичний лист це для них не документ, тобто рекомендація, на якого не звертають увагу. Виходячи з того в багатьох школах, і в мене в тому числі, 9-й клас вперше вивчають інформатику, що не стикується з програмою. А з другої сторони програма для таких класів, я вважаю перевантажена, в такому випадку обов'язково потрібно додавати ще хоч би одну годину додаткову для лекцій з варіативної частини. А з другої сторони, згідно наказу МОН від 12.06.2009 №507 в кабінеті інформатики має бути 15 учнівських комп'ютерів і один учительський. Шоб кожен учень зміг працювати за окремим комп'ютером. Якщо в класі є більше 30-и учнів, то клас ділять на три групи і третю групу оплачуєтьсяч вчителеві за рахунок місцевого бюджету. А з іншої сторони в 10-11 класах не повинно бути більше 30 учнів, в середніх класах дозволяється до 35 учнів.
|
|
| |
PanPete |
Дата: Пн, 09.11.2009, 19:29 | Повідомлення № 24 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| ihor_hontar, чесно кажучи не зрозумів навіщо ви били пальці набираючи повідомлення. Ми говоримо не про прожекти чи мрії, а про реальний спосіб роботи в умовах, що склалися
|
|
| |
GаrDArik |
Дата: Ср, 11.11.2009, 01:25 | Повідомлення № 25 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
| Відповідь - клас повинен ділитися на групи, якшо в групі не менше 8 чол. Як його ділити - проблема завуча. Якшо завуч не хоче чи не може поділити - значить у вас крадуть ваші години, а отже і гроші. Добивайтесь. В мене учні завжди працюють по одному за компом. В класі 13 машин. Часто буває, що є зайві комп-и.
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Ср, 11.11.2009, 09:40 | Повідомлення № 26 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Для мене це взагалі не проблема. Quote (mouse) У мене 15 учнів, а ПК тільки 4. і нічого, головне цікаві завдання давати Я вже працювала по всякому було 4 комютери і 18-20 учнів, було 7 і 8 компютерів і 18-20 учнів, зарас 10 компютерів і 10-12 учнів. Пробувала по всякому і по групах і по черзі. Я цілком згідна головне цікаво подати. Хоча якщо це старші класи і хочеться провести нормальну практичну так, щоб працювали всі то звичайно важкувати виходити з положення. Коли учнів 3 на один компютер а хвилин 45. То щоб побачити роботу кожного зокрема в класі треба зробити балаган. Все має бутивміру звичайно, оті зміни положень: зарас сідаємо в групи а тепер назад всі разом трохи призводять до балагану. Але кажуть балаган в розумних межах то є добре. Недавно читала Сухомлинського так він стверджує: якщо в класі ідеальна тишина то ніхто нічого не зрозумів. Головне щоб усі учасники навчального процесу були задіяні і тоді буде все нормально.Додано (11.11.2009, 09:40) ---------------------------------------------
Quote (GаrDArik) якшо в групі не менше 8 чол. Як його ділити - проблема завуча. Це дуже просто сказати це проблема зауча. Уявіть собі шо це є молодші класи які мають на тиждень не більше 20-22 години. І з чим ви пропонуєте ділити оту інформатику коли всі інші уроки не діляться ставити останнім уроком постійно 23 на тиждень тобто 6. А якщо малюків возить додому автобус чи батьки по них приїжджать, або вони мають групу продовженого дня. Всякі є нюанси не думаю що є такі погані заучі, які спеціально хочуть нашкодити своїм колегам вчителям і не дозволяють їм ділити. Може бути таке що район не дозволяє виділи двігодин інформатики в 4 чи 3 класі. Тоді якщо у вас буде поділ вони будуть ходити до вас раз на два тижні, тобто двічі на місяць. Ті діти вас за два тижні забуть не те що матеріал який ви подаввали.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Нд, 15.11.2009, 17:21 | Повідомлення № 27 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (GаrDArik) Як його ділити - проблема завуча. Я б не ставив так питання... Краще разом із завучем знайти можливість поділу на групи. Від цього виграє навчальний процес і вчитель!
|
|
| |
koljada |
Дата: Нд, 15.11.2009, 21:19 | Повідомлення № 28 |
Часто заходить...
Повідомлень: 95
| Quote (GаrDArik) Відповідь - клас повинен ділитися на групи, якшо в групі не менше 8 чол. Як його ділити - проблема завуча. Якшо завуч не хоче чи не може поділити - значить у вас крадуть ваші години, а отже і гроші. Добивайтесь. Якщо прочитати постанову про поділ класу на групи, то "клас ділиться на групи,але не менше 8 учнів у групі" це вимоги міносвіти і 15 учнів ділити на групи ніхто не збирається, а як я організовую урок нікого не цікавить. При такій постановці питання я прпонував безмашинний спосіб навчання, також ніззя.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Пн, 16.11.2009, 08:55 | Повідомлення № 29 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (koljada) ... а як я організовую урок нікого не цікавить. Урок повинен організовувати і проводити вчитель. Запросіть на урок завуча або директора...тоді вони і поцікавляться як Ви організували і провели урок. Може щось підкажуть, порадять... Quote (koljada) При такій постановці питання я прпонував безмашинний спосіб навчання, також ніззя. Безмашинний спосіб навчання інформатики вже відійшов у минуле!
|
|
| |
PanPete |
Дата: Пн, 16.11.2009, 09:58 | Повідомлення № 30 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (Ковшун) Безмашинний спосіб навчання інформатики вже відійшов у минуле! Проте на практиці це не зовсім так. Особлови це стосується ЗОШ I-II ст. Багато із них поки що укомплектовані 1 - 2 ПК (в основному з розукомплектованих кабінетів ранніх поставок, чи спонсорськими). На те, що щось швидко зміниться надії мало - бюджет. Про який машинний варіант може йти мова? Чому про це не чути нафорумі? - Більшість вчителів із таких шкіл поки що не приєднались до нас.
Відредаговано: PanPete - Пн, 16.11.2009, 09:58 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |