 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Як працювати, якщо учнів 16, а ПК тільки 8?
|
| | |
Ковшун |
Дата: Пн, 16.11.2009, 10:20 | Повідомлення № 31 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (PanPete) Проте на практиці це не зовсім так. Особлови це стосується ЗОШ I-II ст. Багато із них поки що укомплектовані 1 - 2 ПК (в основному з розукомплектованих кабінетів ранніх поставок, чи спонсорськими). На те, що щось швидко зміниться надії мало - бюджет. Про який машинний варіант може йти мова? Не знаю як у Вашому районі. Але у нашому всі школи І-ІІ ст. укомплектовані комп’ютерними класами за рахунок бюджету. А якщо вводити безмашинний варіант...то це марна трата часу. Quote (PanPete) Чому про це не чути нафорумі? - Більшість вчителів із таких шкіл поки що не приєднались до нас. Не чутно їх тому, що інет у них не підключений. Ось тому вчителі таких шкіл і не приєднались до нас.
|
|
| |
PanPete |
Дата: Пн, 16.11.2009, 11:38 | Повідомлення № 32 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (Ковшун) Не чутно їх тому, що інет у них не підключений. Аргумент, мягко кажучи, слабенький. Більшість форумчан спілкується з домашнього підключення. Quote (Ковшун) Але у нашому всі школи І-ІІ ст. укомплектовані комп’ютерними класами за рахунок бюджету. Питання до тих, хто володіє інформацією - яке забезпечення ПК шкіл I-II ст в вашому районі? Чи достатня кількість ПК в цих школах для проведення повноцінного учбового процесу по машинному варіанту?
Відредаговано: PanPete - Пн, 16.11.2009, 11:43 |
|
| |
Ковшун |
Дата: Пн, 16.11.2009, 12:04 | Повідомлення № 33 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (PanPete) Аргумент, мягко кажучи, слабенький. Більшість форумчан спілкується з домашнього підключення. Нічого подібного. Аргумент не є слабеньким... Врахуйте те, що це сільська місцевість їз застарілим обладнанням на АТС. Та і не всі вчителі інформатики мають вдома комп’ютери на жаль. Quote (PanPete) Чи достатня кількість ПК в цих школах для проведення повноцінного учбового процесу по машинному варіанту? Всі школи І-ІІІ ступеня у нашому районі мають необхідну кількість ПК для проведення повноцінного учбового процесу за машинним варіантом. У нашому районі школи І-ІІ ст. невеличкі і мають від 6 до 8 ПК. Цих ПК цілком достатньо. Наш відділ освіти заздалегідь займався комп’ютеризацією шкіл І-ІІ ст.
|
|
| |
bondarenko |
Дата: Пн, 16.11.2009, 19:15 | Повідомлення № 34 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Возможно кому-то это покажется смешным, но у нас в школе в компьютерном классе нет ни одного компьютера, хотя школа находится в областном центре (г.Донецк)
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Вт, 17.11.2009, 08:45 | Повідомлення № 35 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (bondarenko) Возможно кому-то это покажется смешным, но у нас в школе в компьютерном классе нет ни одного компьютера, хотя школа находится в областном центре (г.Донецк) А, что это за компьютерный класс без компьютеров? Это уже интересно...
|
|
| |
anraess |
Дата: Чт, 26.11.2009, 18:09 | Повідомлення № 36 |
Новий користувач
Повідомлень: 7
| а знаєте коли 16 діток (2-3 класи) за сімома комп'ютерами то трошки....невесело...важко за ними вслідкувати, а за 40 хв не все по уроку втигаю...
|
|
| |
ihor_hontar |
Дата: Чт, 26.11.2009, 18:33 | Повідомлення № 37 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
| Quote (anraess) а знаєте коли 16 діток (2-3 класи) за сімома комп'ютерами то трошки....невесело...важко за ними вслідкувати, а за 40 хв не все по уроку втигаю... В такому випадку рекомендую залучити до цього уроку їхньо вчительку з початкових класів. З одоної сторони Вам, anraess, допоможе приглядіти діток, вона в маленьких діток більший авторитет, а здругої сторони сама на комп'ютері набератиме практику. А другий варіант має бути лаборант в кабінеті інформатики, згідно інструкції по техніці безпеки та положеню про кабінет інформатики.
|
|
| |
koljada |
Дата: Пт, 27.11.2009, 13:46 | Повідомлення № 38 |
Часто заходить...
Повідомлень: 95
| Щойно провів урок у 9 класі. Учнів 15, поділ за постановою МО не передбачений (не менше 8 учнів!) Тільки 2 мають вдома ПК. За карантин геть все забули. Всадовив по 3 за ПК і гуртом знайомились з об'єктами Вікон. Така собі теоретично-практична робота. Я розказую, вони показують :). По ходу п'єси ставив питання -відповів - бал, так утворились оцінки. Три в одному. А запрошувати директора чи завуча марна праця, вони безсилі, щось змінити.
|
|
| |
Nicola |
Дата: Пт, 27.11.2009, 22:00 | Повідомлення № 39 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Взяв 1 годину гуртка, клас пополам. От і вирішення проблеми.
Відредаговано: Nicola - Пт, 27.11.2009, 22:03 |
|
| |
Ковшун |
Дата: Сб, 28.11.2009, 09:51 | Повідомлення № 40 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (koljada) А запрошувати директора чи завуча марна праця, вони безсилі, щось змінити. Ви праві, директор і завуч в такій ситуації безсилі! Але ось Вам і вихід із становища! Quote (Nicola) Взяв 1 годину гуртка, клас пополам. От і вирішення проблеми.
|
|
| |
PanPete |
Дата: Сб, 28.11.2009, 13:13 | Повідомлення № 41 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (Ковшун) Ви праві, директор і завуч в такій ситуації безсилі! Але ось Вам і вихід із становища! Якщо директор та завуч підтримають, а район протарифікує. При цьому не забудьте, що додатково вам прийдеться вести липовий документальний супровід гуртка.
|
|
| |
Pol |
Дата: Сб, 28.11.2009, 13:45 | Повідомлення № 42 |
Новий користувач
Повідомлень: 11
| Вирішив долучитися до цієї дискусії, бо тема для мене надзвичайно болюча. На 10 - 12 учнів у класі 4 учнівських машини. Жаль, що у нас міністерство затверджувати програми вміє, а роз'яснити як виконувати цю програму в реальних умовах, ні. Кожен вчитель вариться в своєму соку. Можливо гурток і вирішить частково проблему, але там де не вимагають звітувати про гурткову роботу. Я теж взяв годину гуртка. Але мені адміністрація чітко сказала: "Повинен бути видимий результат". От і випускаємо з учнями шкільну газету. Хоч Microsoft Office гуртківці засвоять. А що стосується уроку, то поєднати вивчення одними теорії, а іншими виконання практичної роботи дуже складно. Діти ж виконуючи практичні постійно звертаються за допомогою. Поки допомагаєш, інша частина класу байдики б'є. При цьому за 10 хвилин ніякий вундеркінд практичну не виконає. Треба мінімум три уроки такої камарильї. Я особисто об'єдную декілька тем для теоретичногог вивчення, потім поєднуємо виконання практичної з перевіркою теорії. Таким чином часу на виконання практичної роботи кожній групі можна виділити більше. Використовуємо і домашнє виконання практичних робіт. Але все це напівкроки. Вихід тільки один - повне забезпечення шкіл технікою і програмним забезпеченням. На 1 учня повинен бути 1 комп'ютер. А поки що треба визнати всим, від міністерства до адміністрації школи, що виконати в повному обсязі навчальну програму в таких умовах неможливо.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Нд, 29.11.2009, 11:12 | Повідомлення № 43 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (PanPete) Якщо директор та завуч підтримають, а район протарифікує. Можна ділити на групи і при меншій кількості учнів, ніж 16. Але це теоретично, в районних бюджетах грошей немає От Вам і роль директора! Я думаю, що любий директор і завуч піднімуть руки за поділ, але... Quote (PanPete) При цьому не забудьте, що додатково вам прийдеться вести липовий документальний супровід гуртка. Звичайно прийдеться вести такий журнал. Quote (Pol) На 1 учня повинен бути 1 комп'ютер. А поки що треба визнати всим, від міністерства до адміністрації школи, що виконати в повному обсязі навчальну програму в таких умовах неможливо. Звичайно, 1 учень повинен працювати за комп’ютером. Іншого не може бути. В школах розуміють, що виконати програму в повногму обсязі в 9 класі дуже і дуже важко! А от чи в МОНУ це розуміють?
|
|
| |
Nicola |
Дата: Нд, 29.11.2009, 14:45 | Повідомлення № 44 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Quote (Ковшун) А от чи в МОНУ це розуміють? Мій знайомий там працює. І з інформаційними технологіями зв'язаний. Але що вони можуть зробити - ,,манів" то немає!!!
|
|
| |
serbor |
Дата: Нд, 29.11.2009, 18:52 | Повідомлення № 45 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Если вы не можете в компьютерном классе обеспечить каждому ученику отдельное рабочее место, значит в вашей школе очковтирательство. И вы, и ваша администрация ходите на работу только ради зарплаты, и будущее ваших учеников вас не интересует. Что лично сделали вы, чтобы вокруг вас было всё как положено? Почему вы только на форуме философствуете? Почему не стучитесь, не наступаете на равнодушных чиновников? Не верю вам. Вы просто не хотите напрягаться. Например я достиг, что в моем классе 16 рабочих мест ученика, и все классы делятся, и информатику мы изучаем со 2 класса. И второй кабинет я создал. И для работы в нем учителей других предметов сориенировал. Правда, често говоря, скадальный я. А если опустить голову и соглашаться со всем, то не будет у вас достойных условий для учебного процесса. Страна у нас такая. У нас обычная общеобразовательная школа, немного более 600 учеников.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |