 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Навчальні програми курсу інформатики для початкової школи
| |
mouse |
Дата: Чт, 15.11.2007, 20:20 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Пропонується обговорення існуючих навчальних програм курсу інформатики для початкої школи. Що використовуєте саме Ви? Який маєте досвід? Які висновки щодо існуючих програм? Які авторські програми можете запропонувати? Поради, пропозиції... Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
mouse |
Дата: Чт, 22.11.2007, 23:15 | Повідомлення № 16 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Всіх поважаю, але ці норми писані у 98 році... згадайте які там були монітори??????? Та за ними 15 хв. це і то вже багато. Мав нагоду бути в єврейському закладі - там норм щодо роботи за ПК взагалі нема - вони дивились на нас, як на ідіотів і питали а ТВ також дивитесь 15 хвилин. Тому Quote (Ковальчук_Олександр) Чи вони мають практичну писати в зошиті? А матеріал мені може краще пояснювати не задопомогою презентацій та net support school, а біля дошки крейдою малювати команди меню і щоб конспектували? Самі подумайте. В старших класах, по-іншому і не виходить. Ну а в мене інформатика лише в 10-11 кл. Оце гарне питання!!!! Хто це буде перевіряти? Чи за бумажкою, яку ви самі і складаєте? Це те що нікому не потрібно, а потім дорослі люди сидять і думають як зробити так щоб це виконати..Добавлено (22.11.2007, 23:15) --------------------------------------------- Тепер по темі теми. Програми для малюків побудовані таким чином, що сидіти довше 15-20 хвилин і змісту нема. В мене ще така думка, в нас є проектор і екран - його до яких норм відносити??? (коли їх писали - то ММП ще не було взагалі) Чи можна мені будувати урок на основі презентації, що проектується на екран???
|
|
| |
Newbie |
Дата: Пт, 23.11.2007, 07:18 | Повідомлення № 17 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (mouse) Мав нагоду бути в єврейському закладі - там норм щодо роботи за ПК взагалі нема - вони дивились на нас, як на ідіотів і питали а ТВ також дивитесь 15 хвилин. я вже десь тут на форумі писала, що ніде в світі більше таких норм нема. діти з залишками зору (кілька відсотків), які в нашій країні навчаються у спеціалізованих закладах (промовчу які там умови), у цивілізованих країнах (а інакше і не скажеш) навчаються у звичайних школах із використанням спецобладнання, в тому числі комп*ютерів із збільшувальними моніторами і багато іншого (якщо хочете, можу написати і описати). так от - у них нема проблем із погіршенням зору!!! вони працюють з такою технікою цілий день! звичайно, є перерви, звичайно ці монітори сучасні і якісні. вчителі там дивувались нашим нормам і цікавились як ці норми співвідносяться з тим, що діти цілими днями по вихідних і канікулах дивляться телевізор чи бавляться вдома за комп*ютером. треба виховувати інформаційну культуру, і в тому числі - культуру роботи з моніторами. їх щодень стає більше, у різних ситуаціях. тому треба не обмежувати, а виховувати. а норми рано чи пізно вдосконалять. тільки щоб пізно не було щодо малюків - то там справді більш як 15 хвилин підряд - їм і нецікаво, краще змінювати діяльність
|
|
| |
ihor_hontar |
Дата: Пт, 14.12.2007, 21:15 | Повідомлення № 18 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
| Так, я згідний, щоб дані санітарні норми переглядались. Оскільки науково-технічний прогрес йде вперед. А ми користуємся нормативами 70-х років, де були допотопні комп'ютери. Ось тут потрібно робити висновок: санітарними нормами користуємся 70-х рокків, програмами 87-х років, бо вже з 88-го року інформатику викладається з 8(7) класів офіційно (1 год в тиждень за рахунок трудового навчання). Я це ще в 1994 році доказав своїм економістам і інспекторам районного відділу освіти. І з 1988 року педагогічні іститути готували вчителів трудового навчання і інформатики. Але оскільки вчителів трудового навчання розвелось дуже багато по школах (коли було 4-год. в кожному класі, а тепер одна, то тут все залежить від дирекції школи!!!! Якщо дирекція розуміє НТП в освіті то робить відповідні висновки, а якщо ні, то ми інформатики так існуємо. Колись були прикріплені до математики, яким забирали години, а тепер технологічний предмет, трудовиків обіжаємо, а вперед мало хто дивиться, а якщо вчитель дивиться в майбутнє, то його вважають чудаком, або ідіотом, якщо не патріотом.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Нд, 16.12.2007, 13:49 | Повідомлення № 19 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Все набагато простіше, якщо підійти до уроку з методичного "боку"! Умовно, щоб не залазити в деталі. урок з використанням комп’ютерів можна дозувати на дві частини: - пояснення нового матеріалу без комп’ютерів 15-20 хв.; - проведення практичної роботи за комп’ютером 25-30 хв. І ТАК НА КОЖНОМУ УРОЦІ! Крім практичних і тематичних робіт. на які відводиться цілий урок. Звичайно. можливі імпровізації. Але якщо притримуватися цього дозування, "и волки будут сыты, и овцы целы!"
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Нд, 16.12.2007, 15:40 | Повідомлення № 20 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Вчитель-з-Києва) Все набагато простіше, якщо підійти до уроку з методичного "боку"!Умовно, щоб не залазити в деталі. урок з використанням комп’ютерів можна дозувати на дві частини:- пояснення нового матеріалу без комп’ютерів 15-20 хв.;- проведення практичної роботи за комп’ютером 25-30 хв.І ТАК НА КОЖНОМУ УРОЦІ! Крім практичних і тематичних робіт. на які відводиться цілий урок.Звичайно. можливі імпровізації. Але якщо притримуватися цього дозування, "и волки будут сыты, и овцы целы!" Не думаю, що це методично правильно. Я в 10-му класі 2 уроки працюю з учнями за комп’ютерами. І в 11 також майже постійно. Quote (Вчитель-з-Києва) пояснення нового матеріалу без комп’ютерів 15-20 хв.; Що це за пояснення матеріалу без комп’ютерів? Жестами, мімікою, чи майстерним словом вчителя? Вже півтора року використовую програму net support school. Учні або дивляться презентацію або просто уважно спостерігають, як я роблю певні дії повільно. На другий урок виконують практичну. І результати дуже позитивні, бо вони закріплюють (здобувають вміння) те, що я демонстрував їм. Виходить: 1-й урок - 20 хв тести + 25 хв. новий матеріал. 2-й урок - 45 хв. практична робота. Що можна встигнути за 25-30? Дуже мало. Інколи і 45 хвилин з трудом вистачає, щоб все добре закріпити і здобути певні вміння та навички. Хоча навички є можливість отримувати тим учням, в кого в дома є комп’ютери. Нажаль в нашій школі - це лише 20% учнів.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Нд, 16.12.2007, 15:55 | Повідомлення № 21 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (Ковальчук_Олександр) Не думаю, що це методично правильно. Я в 10-му класі 2 уроки працюю з учнями за комп’ютерами. І в 11 також майже постійно. Цілком пристойно! Я ж говорив про можливі варіанти! І все це можливе тому, що У КОЖНОГО ВАШОГО УЧНЯ Є ПОСІБНИК для ефективної індивідуальної роботи! Чи не так? І тому, що у Вас не використовуються 4-5 різних книг, а єдиний базовий посібник? І тому, що Ви не витрачаєте час на конспектування?
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Нд, 16.12.2007, 16:15 | Повідомлення № 22 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Вчитель-з-Києва) І все це можливе тому, що У КОЖНОГО ВАШОГО УЧНЯ Є ПОСІБНИК для ефективної індивідуальної роботи! Чи не так?І тому, що у Вас не використовуються 4-5 різних книг, а єдиний базовий посібник? І тому, що Ви не витрачаєте час на конспектування? У кожного учня 10-го класу - 2 посібники "Аспекту". Хоча, коли ми їх закуповували, то я трішки помилився. Бо купили ми на цей рік - "Windows XP", та "Інформатика, базовий курс 11 клас" (граф. редактор Paint, текстовий процесор Word, Електронні таблиці Excel, комп’ютерні презентації PowerPoint, бази даних СУБД Access, Глобальна мережа Internet). А в книжці Windows XP не виявилося матеріалу по першим темам "Інформація, інформатика, інформаційна система...". Але так і вчимося. Зараз успішно пройшли Віндовс, будемо вивчати Пейнт. Програмування викладаю все-таки в 11 класах. Ніяк не можу зібратися і перенести його в 10-й. В 11-класу поки що єдиний посібник "Інформатика. Базовий курс. Основи алгоритмізації та програмування". Пізніше доведеться ще по інтернету купувати, оскільки я тему "Інтернет" переніс в кінець 11 класу. Quote (Вчитель-з-Києва) тому, що Ви не витрачаєте час на конспектування? Ніколи не заставляв учнів писати конспекти. Я з видавництвом "Аспект" з моменту першого дня, коли вступив на поріг школи працювати.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Нд, 16.12.2007, 16:27 | Повідомлення № 23 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (Ковальчук_Олександр) Ніколи не заставляв учнів писати конспекти. Я з видавництвом "Аспект" з моменту першого дня, коли вступив на поріг школи працювати. Я теж! Закупив ДЛЯ КОЖНОГО УЧНЯ посібники видавництва "Аспект" і можу на уроці навіть розслабитися і одержати задоволення від того, як учні працюють без моєї допомоги. А не скакати перед ними, як мавпа із саморобками.
|
|
| |
bgd |
Дата: Вт, 11.03.2008, 20:08 | Повідомлення № 24 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 531
| Крім Сходинок до інформатики, для навчання в початковій школі, зокрема 1-2 класи рекомендував би навчальний курс Елзік. Теж непогано продумана система уроків. Для уроків малювання кременчуцький програмний продукт "Образотворче мистецтво 1 клас (Arts)", російськомовний - Мышка Мия. Юный дизайнер.
|
|
| |
ssh |
Дата: Чт, 13.03.2008, 13:51 | Повідомлення № 25 |
Проф. освоїв фото-від. монтаж
Повідомлень: 206
| Quote (bgd) Крім Сходинок до інформатики, для навчання в початковій школі, зокрема 1-2 класи рекомендував би навчальний курс Елзік. Теж непогано продумана система уроків. Для уроків малювання кременчуцький програмний продукт "Образотворче мистецтво 1 клас (Arts)", російськомовний - Мышка Мия. Юный дизайнер. Якщо можна скиньте дані програми в приват. Якщо ні, то скажіть на яких умовах їх можна одержати.
|
|
| |
bgd |
Дата: Нд, 16.03.2008, 20:51 | Повідомлення № 26 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 531
| Як буду мати можливість і доступ до Привату то скину.
|
|
| |
filnick |
Дата: Нд, 16.03.2008, 22:44 | Повідомлення № 27 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Ще років шість назад в школах Російської Федерації зявилася компютерна програма Вундеркинд. Вона розрахована для малюків (початкові класи). Містить цілу купу розвивально-тренувальних вправ з арифметики, замальовки, ігри для розвитку памяті та уваги, азбуку, прості кросворди та ін. Саме головне, що при роботі з такою програмою дитина за кілька хвилин опановує основні прийоми роботи з мишею (клацання, перетягування). Коли я проводжу перші уроки інформатики з старшими учнями, які до цього не працювали на ПК - я їм запускаю на 10-15 хвилин програму Вундеркінд. Саме з цієї програми я починав навчати основам роботи на компютері вчителів своєї школи, а також вчителів-предметників на курсах з інформаційно-комунікаційних технологій.
|
|
| |
Ogorodets |
Дата: Нд, 16.03.2008, 22:55 | Повідомлення № 28 |
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
| У нас есть аналог этого Вундеркинда - называется "Суперинтеллект". Нам на школу приходил диск два года назад, но благополучно исчез.
|
|
| |
filnick |
Дата: Нд, 16.03.2008, 23:49 | Повідомлення № 29 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Ogorodets) но благополучно исчез. Зручно в цьому випадку копіювати на болванку.
|
|
| |
SERGIO |
Дата: Ср, 02.04.2008, 14:49 | Повідомлення № 30 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Я проти вивчення в 3 кл. такої програми,як "Мир информатики". На мою думку, це надто проста програма, адже більшість дітей вдома мають свої ПК і з раннього дитинства користуються ними.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |