 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Що вивчати малюкам на уроках інформатики?
| |
mouse |
Дата: Пт, 16.11.2007, 00:34 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Як Ви вважаєте, на яких темах має бути акцент? Який напрямок тримати при викладанні курсу? Що важливо, а що може зачекати? Аргументуйте, доводьте, унаочнюйте прикладами та досвідом свої думки. Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
mouse |
Дата: Пн, 17.12.2007, 01:09 | Повідомлення № 16 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (ihor_hontar) Пане, Ігоре, напишіть е-mail Олександра Андрусича відносно "Сходинок до інформатики" Пробачте, що довго не бачив повідомлення. Справи різні і великі. Ось Вам мило: andrusich@yandex.ru (я сподіваюсь, що воно ще дієздатне. Дізнаєтесь, щось цікаве - не забудьте відписатися у форумі. Дякую і Вам.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Пн, 17.12.2007, 08:49 | Повідомлення № 17 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Ковальчук_Олександр) ...Для молодших це яких? В РКШ електронні таблиці вивчаються на другому курсі (мінімум 6 клас). Ого... І що ж Ви вивчаєте??? Ви ж не в повній мірі можете у 6 класі вивчити електронні таблиці! Лише ознайомити учнів з ними і то не повністю!
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Пн, 17.12.2007, 17:10 | Повідомлення № 18 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Ковшун) Ого... І що ж Ви вивчаєте???Ви ж не в повній мірі можете у 6 класі вивчити електронні таблиці!Лише ознайомити учнів з ними і то не повністю! Не знаю, Микола Іванович, що ми будемо вивчати. Зараз ми з учнями 6-10 класів закінчуємо ворд. Приблизно через тиждень отримую методички по Ікселю, тоді й буду знати. Програма в РКШ така, що не передбачає різниці в віці. У них, що 6-ти класник, що 10-ти класник, вчать одне й те саме. Звичайно, програма не буде неймовірно складною, але я чомусь впевнений, що значно краща, ніж діюча для 10-го класу. На той же ВОРД годин виділено 22, на Іксель, мабуть, не менше. Досвід роботи показує, що ВОРД достатньо простий і зручний текстовий процесор і абсолютно однаково сприймається, що учнями старших класів (10), що учнями середньої ланки (6-7). А для молодших школярів (3-4) цілком простим в освоєнні є текстовий редактор WordPad. Гадаю, що Word вивчати їм ще рановато. Хоча в ознайомлювальних цілях - цілком можливо.
|
|
| |
Newbie |
Дата: Вт, 18.12.2007, 17:44 | Повідомлення № 19 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (Ковшун) Ви ж не в повній мірі можете у 6 класі вивчити електронні таблиці! за програмою 5-6 класів (Морзе, Мостіпан) - Вступ до інформатики є тема електронних таблиць в межах теми Ознайомлення з ІТ. мала час з 6-класниками, спробували навіть команди умови і діаграми. боялась, що умова буде для них заскладна - нічого подібного зведених таблиць не пробували, за браком часу, але підозрюю, що і це не було би надто складним (хоч може й не всі зрозуміли б)
|
|
| |
SLKuty |
Дата: Ср, 19.12.2007, 00:45 | Повідомлення № 20 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| Quote (Newbie) на 5-6 клас (якщо я не помиляюсь). не знаю чи є там якісь зміни, бо в жодної із навколишніх шкіл нема грошей щоб таке придбати Я придбав один ліцензійний диск сходинок 2005 за 30 грн. Є там 5-6 класи, але нового цікавого дуже мало. І ще я зразу їх пробував інсталювати, а потім прочитав інструкцію з встановлення. Активізувати так і не зумів і (тай і не дуже старався) воно працювало 1 день. Перевів календарі на 2004 рік і використовую старі сходинки. ще маю англійську мову для малих дітей. Там на кожну букву вискакують слова і на кожне слово - мультик. Це все зі звуками дуже цікаво дітям ВСІХ КЛАСІВ. Ще пару навчальних саморобок для самих малих дітей. Десь при нагоді вишлю поштою. Але цього всеодно мало. Маю блакитну мрію - зробити 3 вимірну гру. Де можна переходити з рівня на рівень не стріляючи монстрів, а розвязуючи задачки , головоломки, відповідаючи на питання з якоїсь теми. Щоб та гра і навчала і питала і виставляла бали. Може би ми якось спільними зусиллями таке витворили, бо сам я не маю часу освоювати 3Д-графіку до рівня складання ігор. Я навіть купив диск, де є різні редактори для іграшок, але щоб там розібратися - треба все кинути і піти в монастир разом з комп*ютером.
|
|
| |
Lesch_B |
Дата: Чт, 20.12.2007, 16:25 | Повідомлення № 21 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Цього року розпочала працювати з малюками (2 клас). Мені подобається. Ще в травні минулого навчального року замовили за кошти батьків книжки і зошити для "Сходинок". Чекали на них довго. Лише на початку грудня одержали книжки, а минулого тижня - зошити. Зошити цікаві, багато завдань для розвитку логічного мислення. Книжки могли б бути і кращі. Купили ліцензійний диск, але ще не дивилась до нього, бо зараз вивчаю Paint. Працюю з цілим класом (20-35 учнів залежно від класу), а це проблематично, бо розсадити дітей за 10 комп'ютерів важко. Вони не вміють працювати в парі. Може хтось щось порадить?
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Чт, 20.12.2007, 18:07 | Повідомлення № 22 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Lesch_B) Цього року розпочала працювати з малюками (2 клас). Мені подобається. Ще в травні минулого навчального року замовили за кошти батьків книжки і зошити для "Сходинок". Чекали на них довго. Лише на початку грудня одержали книжки, а минулого тижня - зошити. Зошити цікаві, багато завдань для розвитку логічного мислення. Книжки могли б бути і кращі. Купили ліцензійний диск, але ще не дивилась до нього, бо зараз вивчаю Paint. Працюю з цілим класом (20-35 учнів залежно від класу), а це проблематично, бо розсадити дітей за 10 комп'ютерів важко. Вони не вміють працювати в парі. Може хтось щось порадить? А Ви спробуйте організувати роботу таким, приблизно чином: Одна групка дітей працює за комп’ютерами; А інші, в зошитах виконують завдання, а потім ті що виконували роботу за комп’ютером, виконують завдання в зошитах, а ті, які працювали із зошитами сядуть за комп’ютери!
|
|
| |
mouse |
Дата: Вт, 25.12.2007, 01:00 | Повідомлення № 23 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (Ковшун) А інші, в зошитах виконують завдання, а потім ті що виконували роботу за комп’ютером, виконують завдання в зошитах, а ті, які працювали із зошитами сядуть за комп’ютери! Підтримую повністю, бо іншого виходу у вас немає. Хіба що домовлятися, щоб групи чергувалися на іноземнй мові, якщо вона у вас ділиться.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Ср, 09.01.2008, 09:18 | Повідомлення № 24 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Шановні колеги!!! У №1 за 2008 рік у журналі "Початкова школа" надрукована стаття "Впровадження інформаційних технологій в початковій школі" (автор Лариса Жук). Там же наводяться зразки поурочних планів. Даний журнал має свою адресу: http://www.pochatkova-shkola.net
|
|
| |
Lviza |
Дата: Чт, 03.04.2008, 18:06 | Повідомлення № 25 |
Тут живе...
Повідомлень: 158
| В мене є відсканована ця стаття із зразками уроків. Якщо треба - скину в приват (хоча журнал "Початкова школа" є у голови методоб'єднання початкових класів кожної школи)
|
|
| |
Oxana_cher |
Дата: Пт, 04.04.2008, 18:39 | Повідомлення № 26 |
Місцева кадра
Повідомлень: 398
| Скиньте пожалуста на ящик oxana_cher@ukr.net Мне на следующий год дают 2-4 классы информатику!
|
|
| |
Ktara |
Дата: Ср, 28.05.2008, 23:01 | Повідомлення № 27 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| Безпека дітей в Інтернеті On-ляндія — це казкова країна, де діти почувають себе захищеними. Вони знають, як правильно користуватися перевагами Інтернету. On-ляндія — це інтерактивний курс з інтернет-безпеки — спільна ініціатива програми Microsoft «Партнерство в навчанні», соціально відповідальних комерційних структур, неурядових організацій, за підтримкою громадського-соціальних діячів. Цей сайт містить матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті. На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, ознайомившись з якою навіть починаючі користувачі зможуть ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту. Открываем тут
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Чт, 29.05.2008, 08:10 | Повідомлення № 28 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Шановні колеги! Просто так завести учнів 2-4 класу в комп’ютерну залу без розробки "стратегічних" питань взаємодії дітей із сучасним засобом - не можна! Пропоную розглянути таку концепцію, розроблену згідно останніх педагогічних вимог: Впровадження початкового курсу інформатики в молодшій школі – це підготовка учня до сприймання інформації з комп’ютерних носіїв та Internet. Для їх використання на уроках учні мають володіти основами користування комп’ютером, який вони повинні освоїти на уроках інформатики. А наявність комп’ютерної техніки вдома передбачає користування електронними енциклопедіями та ігровими пізнавальними програмами вже в ранньому шкільному віці. Необхідно вводити інформатику у молодших класах ще й тому, що багато з батьків підтримують захоплення своїх дітей модним технічним пристроєм ще в дошкільному віці, і якщо залишити цей процес без контролю, він може призвести до актуальною в наш час хвороби – комп’ютерної залежності. Це може відбутися, якщо вся діяльність дітей за комп’ютером зводиться до різноманітних ігор. Вивчення курсу інформатики у молодших класах навчить дітей правильно застосовувати комп’ютер, допоможе зрозуміти, що це не іграшка, а універсальний пристрій, який має багато корисних властивостей, навчити користуватись ним без шкоди для здоров’я. Використання інформаційних технологій надає молодшій школі нові методи навчання, можливість за допомогою комп’ютерних навчальних програм, таких як, «Сходинки до інформатики», «Роботландія», «Логіка», «Незнайкіна грамота», «Аліса вивчає українську мову», «Дитячий тренажер грамотності», «Пригоди Петрика» тощо не тільки навчити використовувати комп’ютер, а й поглибити знання з інших предметів, розвивати логіку, уяву, проводити виховну роботу тощо. З’являється новий спосіб замотивувати дітей до навчання, бо вивчення інформатики завжди викликає у них захоплення і цікавість, і цим необхідно скористатися. «Пріоритетними у початкових класах є загально навчальні, розвивальні, виховні, оздоровчі функції. Характерним для початкової школи є практична спрямованість змісту, інтеграція знань, що дає змогу краще врахувати визначальну особливість молодших школярів – цілісність сприймання й освоєння навколишньої дійсності. Освітніми результатами цього ступеня школи є повноцінні мовленнєві, читацькі, обчислювальні вміння і навички, узагальнені знання про реальний світ у його зв’язках і залежностях, достатньо розвинені мислення, уява, пам’ять, сенсорні вміння, здатність до творчого самовираження, особистісно ціннісного ставлення до праці, мистецтва, здоров'я, уміння виконувати нескладні творчі завдання». Вивчення початкового курсу інформатики варто починати з 2-го класу. У першому класі, як свідчать психологічна наука і практичний досвід, ще зарано залучати комп’ютер до навчально-пізнавальної діяльності учнів. У початковій школі учні знайомляться з основними поняттями інформатики, здійснюють практичну діяльність на комп’ютері для підтримки вивчення основних предметів, розвивають пам'ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності за допомогою виконання різних завдань на комп’ютері. Обов’язковими умовами є належний матеріально-технічний стан комп’ютерного парку, наявність необхідного програмного забезпечення, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та належний рівень підготовленості вчителів. Комп’ютер виступає як засіб педагогічної діяльності вчителя, а доступ учнів до комп’ютерної техніки є обмеженим. За санітарними нормами для учнів початкових класів безперервні заняття за комп’ютером в індивідуальному ритмі не повинні бути більшими за 15 хвилин. Тому структура уроку повинна бути така: заняття для розвитку пам’яті, просторової уяви, логічного мислення, та творчих здібностей без використання комп’ютерів – 30 хв.; практична діяльність на комп’ютері з навчальними програмами, що підтримують вивчення основних предметів (українська мова, англійська мова, природознавство, математика) – 15 хв. Рекомендується вибір навчальних програм узгоджувати з календарним плануванням основних предметів. Принциповим моментом застосування комп’ютерів у початковій школі є те, що заняття повинен проводити певним чином підготовлений учитель початкових класів. Комплект, що пропонується, містить все необхідне для навчання інформатики в 2-4 класах 12-річної школи: навчальну програму, посібники, параграфи яких відповідають календарному плану та мають завдання для практичного виконання на комп’ютері, тренажери, календарні плани тощо. Використовуючи комплект, учитель зможе розумно завантажити учнів роботою в класі і вдома, оскільки звільняється від пошуку потрібного навчального матеріалу. При підготовці даного комплекту особлива увага приділялася посиленню творчої складової завдань на логіку, розвиток уяви, просторового мислення, вміння робити узагальнення, відшукувати закономірності тощо. Такий підхід формує творчу особистість, готову до переходу в основну школу. Вводяться основні поняття інформатики: «інформація», «об’єкт», «програма» тощо, яким часто не так просто дати визначення, засвоюються саме через практичне використання, і це є одним із найефективніших способів вивчення нового.
Відредаговано: Шестопалов - Чт, 29.05.2008, 08:18 |
|
| |
GаrDArik |
Дата: Чт, 29.05.2008, 23:06 | Повідомлення № 29 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
| Quote (ihor_hontar) напишіть е-mail Олександра Андрусича відносно "Сходинок до інформатики" Потрібні були книжки і програма в Універ. При цьому проблеми з грішми не було. Написав на цей імейл, з нього прийшла відповідь передзвонити в видавництво. Там сказали шо книжок вже нема, а робочих зошитів ще нема. Про програмне забезпечення взагалі нічого... Так декілька раз відфуьболювали один до одного. На тому діти і закінчили працювати з піратським ПЗ і без робочих зошитів.((( Quote (Ковальчук_Олександр) Зараз ми з учнями 6-10 класів закінчуємо ворд Я в 3 класі давав Ворд (набір тексту, таблиці, графічні об'єкти, списки і т.д.) так малі досить непогано справлялись. Quote (Lesch_B) Ще в травні минулого навчального року замовили за кошти батьків книжки і зошити для "Сходинок". Чекали на них довго А я шо казав! Quote (Lesch_B) Може хтось щось порадить? В мене СХодинки діляться на групи з англійською і російською мовами. Можна з фізрою. Quote (Шестопалов) У першому класі, як свідчать психологічна наука і практичний досвід, ще зарано залучати комп’ютер до навчально-пізнавальної діяльності учнів. Яка це наука і чий досвід? В мене і в першому класі діти добре працюють. А досвід... Його мало, бо Комп. Азбука лише недавно введена. І якщо у когось досвід поганий, то це не значить, що у всіх так.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Пт, 30.05.2008, 08:05 | Повідомлення № 30 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Quote (GаrDArik) І якщо у когось досвід поганий, то це не значить, що у всіх так. Шановна колега! Запрошую попрацювати як віртуальний редактор або автор (такі є!) у видавництві "Аспект". Потрібно розробляти загальні концепції і засоби, які б допомогли всім вчителям дотримуватися якихось норм, а не тулити кожному окремо "горбатого до стінки" (Ворд у 3 класі). Чому ми самі не можемо створити систематизовані посібники і засоби? Для цього досить об’єднати зусилля діючих вчителів, створити пристойні посібники і підручники, допомогти собі та іншим! 3-5 червня в Умані Черкаської області відбудеться така собі конференція з інформатики, як завжди найцікавіше буде звучати не з трибуни, а в кулуарах. Спробую в котре підняти цю та інші проблеми разом з Ярославом Глинським та іншими. Може щось вдасться зрушити.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |