 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Що вивчати малюкам на уроках інформатики?
| |
mouse |
Дата: Пт, 16.11.2007, 00:34 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Як Ви вважаєте, на яких темах має бути акцент? Який напрямок тримати при викладанні курсу? Що важливо, а що може зачекати? Аргументуйте, доводьте, унаочнюйте прикладами та досвідом свої думки. Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
Svitla |
Дата: Нд, 15.03.2009, 11:51 | Повідомлення № 61 |
Новий користувач
Повідомлень: 12
| Євген Анатолійович, скажіть, будь-ласка, де (у Шепетівці) можна взяти книгу "Логічні завдання" та підручник для 3 класу. Я вже користуюсь підручником для 4 класу. Дуже задоволена!!!!
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Нд, 15.03.2009, 13:41 | Повідомлення № 62 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Quote (Svitla) Євген Анатолійович, скажіть, будь-ласка, де (у Шепетівці) можна взяти книгу "Логічні завдання" Світлана Володимирівна! А це що за книга? Не знаю такої! Може "Цікаві задачі"? Quote (Svitla) та підручник для 3 класу. Я вже користуюсь підручником для 4 класу. Цей посібник вже друкується, має появитися у світ через 4-5 днів. Звертайтесь до мене за деталями aspekt@sh.km.ua
Відредаговано: Шестопалов - Нд, 15.03.2009, 15:41 |
|
| |
Svitla |
Дата: Нд, 15.03.2009, 14:07 | Повідомлення № 63 |
Новий користувач
Повідомлень: 12
| Дякую. Буду дуже чекати підручник для 3 класу.
|
|
| |
mouse |
Дата: Пт, 17.04.2009, 13:52 | Повідомлення № 64 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Пане Шестопалов, Ви кажете, що Quote (Шестопалов) Видавництво "Аспект" пропонує логічну схему навчання інформатики, починаючи з 2-го ... Якої програми Ви дотримувалися для 2-4 класу? (якщо можна і посилання на неї). Дякую.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Пт, 17.04.2009, 15:45 | Повідомлення № 65 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Quote (mouse) ... Якої програми Ви дотримувалися для 2-4 класу? (якщо можна і посилання на неї). Що Вам дасть програма? Є концепція: У початковій школі учні знайомляться з основними поняттями інформатики, здійснюють практичну діяльність на комп’ютері для підтримки вивчення основних предметів, розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності за допомогою виконання вікових завдань на комп’ютері. Застосування комп’ютера має починатися з 2-го класу. У 1-му класі, як свідчать психологи та практичний досвід, ще зарано залучати комп’ютер до навчально-пізнавальної діяльності учнів. Принциповим моментом застосування комп’ютерів у початковій школі є те, що заняття повинен проводити певним чином підготовлений учитель початкових класів. Програма курсу передбачає 1 годину на тиждень за рахунок годин варіативного компоненту базового плану, всього 102 год.: по 34 год. у кожному класі. Звичайно, є і програма. Зверніться до мене aspekt@sh.km.ua - я Вам її вишлю.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Пт, 03.06.2011, 20:50 | Повідомлення № 66 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (mouse) Якої програми Ви дотримувалися для 2-4 класу? (якщо можна і посилання на неї). Антонова О.П. "Комп’ютерленд. Інформатика. 2-4 класи. Програма" Схвалено комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України» (протокол № 1 від 13.01.2011 р.) скачать: http://aspekt-edu.kiev.ua/
Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Пт, 03.06.2011, 20:52 |
|
| |
mouse |
Дата: Пт, 03.06.2011, 23:48 | Повідомлення № 67 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Мені особисто не подобається відсутність ПЗ як такого, що розроблено. Написано дуже просто: все що знайдете. :( Тому виміряти ефективність буде важко. Орієнтуватися вчителям початківцям буде також складно.
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Сб, 04.06.2011, 07:50 | Повідомлення № 68 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (mouse) Мені особисто не подобається відсутність ПЗ як такого, що розроблено. Написано дуже просто: все що знайдете. :( Тому виміряти ефективність буде важко. Орієнтуватися вчителям початківцям буде також складно. "Изучайте матчасть!" В інструктивно-методичному листі МОНУ є такий тезіс: Головне в уроках інформатики у молодшій школі - учні розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності БЕЗ КОМП’ЮТЕРА. Учні використовують ОБМЕЖЕНО комп’ютер 10-15 хв. для вивчення предметів інваріантної частини (мова, математика, природознавство тощо), а для цього ПЗ дешевого і гарного скільки завгодно.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Сб, 04.06.2011, 08:40 | Повідомлення № 69 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (Вчитель-з-Києва) Учні використовують ОБМЕЖЕНО комп’ютер 10-15 хв. для вивчення предметів інваріантної частини (мова, математика, природознавство тощо), а для цього ПЗ дешевого і гарного скільки завгодно. Дівчатка після училища підберуть ПЗ? Є ж інші з ПЗ, Сходинки, Інфомандри і ін. Цікавий курс для використання елементів. Информатика для детей. 1 - 4 классы від http://teachpro.ru/ Потрібна тільки дошка, яка називається інтерактивною, в крайньому випадку проектор.
|
|
| |
GarryPotter |
Дата: Сб, 04.06.2011, 11:50 | Повідомлення № 70 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
| Quote (Вчитель-з-Києва) Антонова О.П. "Комп’ютерленд. Інформатика. 2-4 класи. Програма" Схвалено комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України» (протокол № 1 від 13.01.2011 р.) скачать: http://aspekt-edu.kiev.ua/ 4 клас - урок 30. "Координати", урок 31 "Координатна сітка", урок 32 "Діаграми" - це вже матеріал основної школи, координати - 6 клас. 3 клас - Урок 21. Склад і дії об’єкта. Урок 22. Група об’єктів. Загальна назва. Урок 23. Загальні та відмінні властивості об’єктів. Урок 24. Множина. Елементи множини. Урок 25. Порівняння множин. Урок 26. Вкладеність множин. Підмножина. Урок 27. Переріз множин. Урок 28. Об’єднання множин. Урок 29. Зупинка №4. Урок 30. Поняття про граф та дерево. Як на мене - для звичайних дітей 9 років - занадто важко.
2 клас - "При роботі з комп’ютером учні здійснюють практичну діяльність для підтримки основних предметів, що вивчаються в 2-му класі. Комп’ютер виступає як засіб педагогічної діяльності вчителя, а доступ учнів до комп’ютерної техніки є обмеженим. Практична частина передбачає 15-20 хвилин роботи за комп’ютером, для якої вибираються навчальні програми із наявного у школі програмного забезпечення (наприклад, «Аліса вивчає українську мову», «Дитячий тренажер грамотності», «Логіка», «Незнайкова грамота», «Пригоди Петрика», «Скарбниця знань» та інші)." Щодо вивчення базових предметів, то тут незрозуміло, як пов’язати цей курс з вивченням інших предметів. А що робити учням далі, у 5, 9 -их класах - вчити по-новому?
Quote (Вчитель-з-Києва) В інструктивно-методичному листі МОНУ є такий тезіс: Головне в уроках інформатики у молодшій школі - учні розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності БЕЗ КОМП’ЮТЕРА. Учні використовують ОБМЕЖЕНО комп’ютер 10-15 хв. для вивчення предметів інваріантної частини (мова, математика, природознавство тощо) ОСь тут все і сказано - тоді вивчення базувати на "Сходинках" та програмному комплексі "GCompris"
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Сб, 04.06.2011, 12:19 | Повідомлення № 71 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (GarryPotter) вивчення базувати на "Сходинках" та програмному комплексі "GCompris" Можна і таке, але не обв’язково! ПЗ використовується лише 10-15 хв., а далі учні "розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності БЕЗ КОМП’ЮТЕРА". Quote (GarryPotter) для звичайних дітей 9 років - занадто важко. Антонова Олена Петрівна - діючий вчитель і кожне слово в її програмі "Комп’ютерленд" відлагоджено з реальними дітьми у навчальному процесі. За 3 роки апробації довелось навіть дещо ускладнювати програму, оскільки багато завдань школярики лузгали як насіння. Назви тем може і "страшні", але викладені на мові і прикладах, максимально адаптованих до вікової групи.
Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Сб, 04.06.2011, 12:20 |
|
| |
Ktara |
Дата: Сб, 04.06.2011, 12:34 | Повідомлення № 72 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| А зачем в программе "Компьютерленд" дублируется курс Логики в начальной школе?
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Сб, 04.06.2011, 13:05 | Повідомлення № 73 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (Ktara) А зачем в программе "Компьютерленд" дублируется курс Логики в начальной школе? Потому и дублируется, что предмета Логики нет в начальной школе.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Сб, 04.06.2011, 13:15 | Повідомлення № 74 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| Почему нет. Есть с 2002 года. Правда не во всех Но смотря какой предмет выбирают родители (точно так же как и сейчас информатика в начальной школе)
|
|
| |
grol |
Дата: Сб, 04.06.2011, 22:35 | Повідомлення № 75 |
Часто заходить...
Повідомлень: 77
| В нашей школе часы логики забрали. Вот и приходится нам информатикам логике малышей обучать. Я 2-4 класс в этом году учила по "Скарбнице знань". Если не дать основы логики в младших классах, то в 5-6 с алгоритмами будет тяжело.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |