Чт, 21.09.2023, 15:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 6 з 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Що вивчати малюкам на уроках інформатики?
Що вивчати малюкам на уроках інформатики?
mouse Дата: Пт, 16.11.2007, 00:34 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Як Ви вважаєте, на яких темах має бути акцент? Який напрямок тримати при викладанні курсу? Що важливо, а що може зачекати? Аргументуйте, доводьте, унаочнюйте прикладами та досвідом свої думки.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Пилипчук_О_П Дата: Нд, 05.06.2011, 04:03 | Повідомлення № 76
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Quote (Ktara)
Правда не во всех

Так отож! :)
Варіативна частина навчального плану - вузьке місце. Грамотні батьки можуть помітити, що курс початків інформатики значною мірою перекриває курс логіки. Кому від цього гірше?
GarryPotter Дата: Нд, 05.06.2011, 08:44 | Повідомлення № 77
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Додаток 1 до Державного стандарту
БАЗОВИЙ
навчальний план

Кількість годин у класах на тиждень
Інваріантна складова
Мови і літератури
1- 8
2- 9
3- 9
4- 9
Математика
1-4
2-4
3-4
4-4
Природознавство
1-2
2-2
3-2
4-2
Суспільствознавство
1-0 
2-1
3-1
4-2
Здоров’я і фізична культура*
1-4
2-4
3-4
4-4
Технології
1-1
2-2
3-2
4-2
Мистецтво
1-2
2-2
3-2
4-2
Усього
1-21
2-23
3-24
4-24

Варіативна складова
Додаткові години на вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
1-2
2-2
3-2
4-2
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня
1-20
2-22
3-23
4-23
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з державного бюджету (без урахування поділу класів на групи)
1-23
2-25
3-26
4-26
________
Примітка. Години, передбачені для фізичної культури освітньої галузі “Здоров’я і фізична культура”, не враховуються під час визначення гранично допустимого навантаження учнів.
____________________

Додано (05.06.2011, 08:39)
---------------------------------------------
Додаток 2
до Державного стандарту
ДЕРЖАВНІ ВИМОГИ
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ)
Комп’ютер та його можливості
мати уявлення про можливості комп’ютерів, види діяльності, в яких використовується комп’ютер, основні частини комп’ютера та їх призначення
Інформація та інформаційні процеси
мати уявлення про те, як людина сприймає інформацію, збирає її, зберігає, опрацьовує, передає та використовує, а також про об’єкти та їх властивості, називає приклади властивостей конкретних об’єктів та значення таких властивостей 
Використання комп’ютера
уміти вмикати та вимикати комп’ютер, вибирати об’єкти та переміщувати їх з використанням миші, відкривати та закривати вікна, запускати програму на виконання та закінчувати роботу програми, використовувати елементи керування
Комунікаційні технології
мати уявлення про Інтернет, основні послуги, уміти здійснювати простий пошук інформації, отримувати та надсилати електронні листи

Додано (05.06.2011, 08:44)
---------------------------------------------
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 квітня 2011 р. № 462
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
початкової загальної освіти

Освітня галузь "Технології"

Метою освітньої галузі "Технології" є формування і розвиток в учнів технологічної, інформаційно-комунікаційної та основних компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві. Технології у початковій школі є однією з ланок неперервної технологічної освіти, що логічно продовжує дошкільну освіту, створює базу для успішного опанування учнями технологій основної школи та здобуття професійної освіти.

Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:

- формування уявлення про предметно-перетворювальну діяльність людини, світ професій, шляхи отримання, зберігання інформації та способи її обробки; здатності до формулювання творчих задумів, усвідомленого дотримання безпечних прийомів роботи та користування інструментами і матеріалами;
- розвиток пізнавальної, художньої і технічної обдарованості, технічного мислення у процесі творчої діяльності, навичок ручних технік обробки матеріалів, уміння користуватися технічною термінологією, художньою та графічною інформацією, вміння працювати з комп’ютером;
- виховання готовності до вирішення побутових питань шляхом застосування алгоритмів виконання технологічних завдань та навичок технологічної діяльності у практичних ситуаціях.
Зміст галузі “Технології” визначається за такими змістовими лініями: ручні техніки обробки матеріалів, технічна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво, самообслуговування та ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями.

Ktara Дата: Нд, 05.06.2011, 09:34 | Повідомлення № 78
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
Нагороди: 38
Рейтинг: 391
Quote (Пилипчук_О_П)
Грамотні батьки можуть помітити, що курс початків інформатики значною мірою перекриває курс логіки. Кому від цього гірше?

А если в школе уже есть курс "Логики"? (как предмет) Т.е. на информатике мы будем учить все то же самое? Ну и где логика? (как наука) :)
GarryPotter Дата: Нд, 05.06.2011, 10:35 | Повідомлення № 79
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Вся "соль" вопроса в том, что изучение логики и алгоритмизации курс "Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями" не предусматривает. Т.е. курс "Логика" и "Знакомство с информационно-коммуникационными технологиями" есть по своей сути разные вещи
Ktara Дата: Нд, 05.06.2011, 17:48 | Повідомлення № 80
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
Нагороди: 38
Рейтинг: 391
GarryPotter, вы не поняли о чем мы говорим. До нового проекта мы еще не дошли. Будет введен (если будет), тогда поговорим. Внимательнее читаете о чем идет речь. мы говорили о конкретной программе (ну если тяжело перечитать предыдущие посты) конкретного автора
Вчитель-з-Києва Дата: Нд, 05.06.2011, 18:12 | Повідомлення № 81
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (Вчитель-з-Києва)
Антонова О.П. "Комп’ютерленд. Інформатика. 2-4 класи. Програма"

К достоинствам программы отношу, что автору удалось предвосхитить содержание предмета информатики в младших классах ещё за
3 года до появления Стандарта. Почти 100% попадание! Что касается "мати уявлення про Інтернет, основні послуги, уміти здійснювати простий пошук інформації, отримувати та надсилати електронні листи" - не проблема, при наличии (что не всегда) Интернета в школе можна пройти за пару 15-минутных сеансов работы на компьютере вместо учебного ПЗ.


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Нд, 05.06.2011, 18:17
mouse Дата: Пн, 06.06.2011, 21:42 | Повідомлення № 82
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Вчитель-з-Києва)
е проблема, при наличии (что не всегда) Интернета в школе можна пройти за пару 15-минутных сеансов работы на компьютере вместо учебного ПЗ.

Не зрозумів думку.... Але малюків не так просто вчити працювати в неті як здається на перший погляд!

Quote (GarryPotter)
Використання комп’ютера
уміти вмикати та вимикати комп’ютер, вибирати об’єкти та переміщувати їх з використанням миші, відкривати та закривати вікна, запускати програму на виконання та закінчувати роботу програми, використовувати елементи керування

Ось це місця в стандарті "порадувало" :) Вибачте, але більш... більш.... (добре, культурно скажу) більшої несуразності ще не бачив....
Ktara Дата: Пн, 06.06.2011, 21:54 | Повідомлення № 83
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
Нагороди: 38
Рейтинг: 391
mouse, ну а что - вконтакте загрузили и все- умеем работать :)
mouse Дата: Вт, 07.06.2011, 11:08 | Повідомлення № 84
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Ktara)
умеем работать

Ну если с этой точки зрения... так у нас половина преподавателей тогда - профи :) Это точно. Надо своим примером воспитывать :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Що вивчати малюкам на уроках інформатики?
  • Сторінка 6 з 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.