Чт, 21.09.2023, 14:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи (Розробка нової програми для інформатики в початковій школі)
Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи
mouse Дата: Чт, 21.06.2012, 08:42 | Повідомлення № 61
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Соглашусь, Ktara, с Вами.
Наблюдал обратную картину: студенты, которые привыкли к деткам 1-4 класса, когда попадают 9-11 классы на работу, говорят, что это "две больших разницы". Почти все разное. И для того, чтобы это почувствовать надо провести не одно занятие. Тогда учитель настроиться на одну "волну" с детками.

Но это не самая большая проблема нашей информатики :) Все это решаемо.
vitali4 Дата: Чт, 21.06.2012, 21:43 | Повідомлення № 62
Часто заходить...
Повідомлень: 94
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Quote (mouse)
Но это не самая большая проблема нашей информатики Все это решаемо.

это точно.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 03.08.2013, 01:42 | Повідомлення № 63
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (Безбородько)
Читаючи програму, боюсь, щоб наші дітки не полетіли зі "Сходинок...".
На жаль програма, схоже, потягла за собою й підручники: http://osvita.ua/school/manage/teaching/36701/
"Весело" буде у початкових класах. Критикується багато деталей, на які вчитель старших класів навіть уваги не звернув би...
volevikt Дата: Сб, 03.08.2013, 09:15 | Повідомлення № 64
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
У цьому році вперше викладатиму інформатику в початкових класах. Дана стаття містить багато корисних порад щодо роботи з підручником та використанням часу на вивчення окремих тем. Звернула увагу на ресурс http://igraem.pro/.
У зв'язку з тим, що вивчення комп'ютерних мереж у 2 класі не передбачене, у мене виникло запитання.
Чи можна використовувати під час роботи учнів за комп'ютерами інтернет-ресурси?
Вчитель-з-Києва Дата: Нд, 04.08.2013, 11:07 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Див. статтю і коментарі до статті "Інформатика з другого класу на старті" http://osvita.ua/school/manage/teaching/36701/
Ось один: "Грунтовний, вдумливий аналіз. Доцільні рекомендації. Спасибі автору. Турбує інше: як це можна було МОН дожитися до того, щоб продукувати і вводити до обов’язкового виконання те, що виконати фізично не можливо? Фактично автор статті вимушена давати рекомендації про те, як НЕ виконувати програму в повному обсязі, адже ВИКОНАТИ її неможливо! Дійсно, як можна навчити другокласника впевненим навичкам у PowerPoint при санітарних нормах 10-15 хвилин на урок? І така ситуація не лише стосовно інформатики! То може пора вже "мудрецям"-теоретикам з МОН нарешті уторопати, що до розробки програм і підручників потрібно залучати в першу чергу ПРАКТИКІВ, а не чиновників від освіти, які з висоти своїх кабінетів вже і забули які вони й з виду ті діти, де вже там знати вікові особливості другокласників!"


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Нд, 04.08.2013, 11:13
serbor Дата: Вт, 06.08.2013, 21:50 | Повідомлення № 66
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (Вчитель-з-Києва)
Фактично автор статті вимушена давати рекомендації про те, як НЕ виконувати програму в повному обсязі, адже ВИКОНАТИ її неможливо!
Автор статьи - пессимист, непримиримый противник информатики в начальной школе.
Вчитель-з-Києва, не ведитесь на такие статьи. Приймите к сведению мысли автора и подумайте как организовать учебный процесс, чтобы получить наибольшую эффективность от вашей деятельности. Вы хотите учить своему (любимому) предмету маленьких детей? Ну так учите и сами учитесь. Это будет "первый блин".
vinohodov Дата: Вт, 06.08.2013, 22:24 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
Цитата (serbor)
Автор статьи - пессимист, непримиримый противник информатики в начальной школе.Вчитель-з-Києва, не ведитесь на такие статьи. Приймите к сведению мысли автора и подумайте как организовать учебный процесс, чтобы получить наибольшую эффективность от вашей деятельности.
Действительно, полностью согласен!
Вчитель-з-Києва Дата: Ср, 07.08.2013, 08:18 | Повідомлення № 68
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Цитата (serbor)
Автор статьи - пессимист, непримиримый противник информатики в начальной школе
Не торопитесь с выводами! Автор статьи, Ольга Николаевна Баурина, г. Севастополь - учитель информатики в младших классах с 24-летним стажем.
serbor Дата: Чт, 08.08.2013, 17:15 | Повідомлення № 69
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (Вчитель-з-Києва)
Автор статьи, Ольга Николаевна Баурина, г. Севастополь - учитель информатики в младших классах с 24-летним стажем
Жаль, что она так преподнесла своё видение недостатков программы, что теперь у малоопытных учителей "опустятся руки" и они будут аргументированно, опираясь на статью обосновывать свою деятельность (или бездеятельность).
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 08.08.2013, 18:20 | Повідомлення № 70
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Цитата (serbor)
Жаль, что она так преподнесла своё видение недостатков программы, что теперь у малоопытных учителей "опустятся руки" и они будут аргументированно, опираясь на статью обосновывать свою деятельность (или бездеятельность).
Какие проблемы? Аргументируйте в противовес Ольги Бауриной положительные моменты программы МОН для 2-4 классов. Если найдёте!
serbor Дата: Пт, 09.08.2013, 01:14 | Повідомлення № 71
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (Вчитель-з-Києва)
Если найдёте!
Я найду. Я и на кладбище вместо крестов плюсы вижу. И это мне в работе только помогает.
swetikccc Дата: Пт, 09.08.2013, 09:08 | Повідомлення № 72
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Ольга Бауріна)
Учитель інформатики, почавши викладати у другому класі, повинен ураховувати, що за новою програмою його учні можуть: читати зі швидкістю тридцять слів на хвилину; знають складання й віднімання тільки двозначних чисел (причому перехід через десяток можуть робити в межах двадцяти, а далі без переходу через десяток); не володіють поняттями часу; не знають порядку дій; не мають поняття «маса».
Виходячи з цього, першу ж інструкцію з правил техніки безпеки вчитель має адаптувати, прибравши з неї відстань п’ятдесят сантиметрів до монітора (до речі, поняття монітора вводиться авторами набагато пізніше, на сторінці 24), час п’ятнадцять хвилин і тим більше секунди, відповідно, інструкцію тільки озвучуємо та не задаємо її читати.
 

Бред, бред, бред.......

Ми повинні розвивати дітей.
Що страшного якщо діти освоють все це на уроках інформатики?
Вивчать міри довжини, маси і т. п., вивчать граючись


Відредаговано: swetikccc - Пт, 09.08.2013, 12:44
E_L Дата: Пт, 09.08.2013, 10:40 | Повідомлення № 73
Тут живе...
Повідомлень: 115
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Цитата (swetikccc)
Виходячи з цього, першу ж інструкцію з правил техніки безпеки вчитель має адаптувати, прибравши з неї відстань п’ятдесят сантиметрів до монітора (до речі, поняття монітора вводиться авторами набагато пізніше, на сторінці 24), час п’ятнадцять хвилин і тим більше секунди, відповідно, інструкцію тільки озвучуємо та не задаємо її читати.

А кто мешает на первых уроках время измерять не обычными часами, а песочными? Разве нельзя в инструкции сказать, что расстояние до монитора должно быть не меньше, чем вытянутая ручка? Заодно и физкульминутку провести)) А монитор.. Дети быстрее, чем взрослые, схватывают новые понятия. Они не боятся пробовать! А взрослые учителя боятся даже читать новую программу..)))
sergey1979 Дата: Пт, 09.08.2013, 15:22 | Повідомлення № 74
Прописаний назавжди
Повідомлень: 435
Нагороди: 3
Рейтинг: 33
Стаття на освіті.уа породила живе обговорення - тут є прибічники підручника як догми, так і тих хто б з легкістю навчав би малюків брати інтеграли - значить в ній є доля істини. В нашій школі другокласників будуть навчати їх класні керівники і цю статтю (для загального відома)  я напевне їм покажу, а вони нехай вирішують.
А власна думка -аби підручник до програми був поменше в розмірах та вазі чи масі і був цікавим. Щоб на курсах перепідготовки вчителі не займалися його вдосконаленням (перероробкою завдань та тасуванням інформації у ньому).
Шестопалов Дата: Пт, 09.08.2013, 16:08 | Повідомлення № 75
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
Нагороди: 18
Рейтинг: 280
Цитата (sergey1979)
... аби підручник до програми був поменше в розмірах та вазі чи масі і був цікавим
Підручник+Зошит (два в одному) "Комп’ютерленд, 2 клас" має 144 с., роздрібна ціна 19 грн. Детальніше див. aspekt-edu.kiev.ua
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи (Розробка нової програми для інформатики в початковій школі)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.