Чт, 21.09.2023, 14:58
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 6 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • »
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи (Розробка нової програми для інформатики в початковій школі)
Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи
Ktara Дата: Пт, 09.08.2013, 16:35 | Повідомлення № 76
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
Нагороди: 38
Рейтинг: 391
Учебник для 2-го класса по информатике (бесплатное скачивание от издательства Ранок) автори Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.
swetikccc Дата: Пт, 09.08.2013, 16:44 | Повідомлення № 77
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Шестопалов)
Підручник+Зошит (два в одному) "Комп’ютерленд, 2 клас" має 144 с., роздрібна ціна 19 грн. Детальніше див. aspekt-edu.kiev.ua

Чудове рішення Зошит-Підручник.
Рекомендую для вчителів, дітям в руки давати заборонено.
1, Чорнобілий друк
2, Щоб розфарбовувати щось в підручнику(ідея просто супер) потрібен відповідний папір.
Безбородько Дата: Пт, 09.08.2013, 21:08 | Повідомлення № 78
Тут живе...
Повідомлень: 113
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Підручники для учнів молодших класів дуже важлива річ.  На мій погляд, краще більше уваги звертати на практичну частину , розвивати практичні уміння та навики. Щодо того, що робота на ПК  обмежена в часі, доцільно використовувати робочий зошит та практичні завдання в підручнику. Потрібно до всього підходити творчо,  оцінюють вчителів за результатом.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 11.08.2013, 00:30 | Повідомлення № 79
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (serbor)
Приймите к сведению мысли автора и подумайте как организовать учебный процесс, чтобы получить наибольшую эффективность от вашей деятельности.
Згоден. І не заморочуйтесь "виконанням" якоїсь там програми. Нам не вперше доводиться працювати за недосконалою програмою. Та й такий-сякий підручник - це добре. Доводилось працювати і без підручників. Невже це справді комусь колись заважало? :)
Цитата (swetikccc)
Що страшного якщо діти освоють все це на уроках інформатики? Вивчать міри довжини, маси і т. п., вивчать граючись
Ідея потужна. Я б забрав собі ще підмети з присудками, материки з океанами і інфузорію в комплекті зі слоном. Більше матеріалу для гри - менше (?) мороки вчителям... Чи я ідею зрозумів неправильно?
Цитата (E_L)
Разве нельзя в инструкции сказать, что расстояние до монитора должно быть не меньше, чем вытянутая ручка?
Можна. Ручка дитини як одиниця довжини - непогано. Хоч попередній оратор вже готовий і сантиметрам навчити замість математиків. На що ще тратити час відведений на інформатику? А чи однакова має бути відстань до 19-дюймового монітора стаціонарного комп'ютера і до монітора планшета?

Додано (11.08.2013, 00:30)
---------------------------------------------

Цитата (swetikccc)
Чудове рішення Зошит-Підручник. Рекомендую для вчителів, дітям в руки давати заборонено. 1, Чорнобілий друк 2, Щоб розфарбовувати щось в підручнику(ідея просто супер) потрібен відповідний папір.
Маємо те що маємо. Оптимальним вважаю двоколірний друк. Легко сприймається, колір дає належні акценти (пригадую, наприклад, підручники фізики, за якими вчився сам. Низькоякісний повноколірний друк багатьох сучасних підручників - це катастрофа). Але застосування другого кольору суттєво підвищить ціну книжок. Для маленьких видавництв це означає різке зменшення попиту і фінансовий колапс. Їм же доводиться конкурувати з державою, яка може собі дозволити "тяп-ляп", але в кольорі...
swetikccc Дата: Нд, 11.08.2013, 12:29 | Повідомлення № 80
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Пилипчук_О_П)
Можна. Ручка дитини як одиниця довжини - непогано. Хоч попередній оратор вже готовий і сантиметрам навчити замість математиків. На що ще тратити час відведений на інформатику? А чи однакова має бути відстань до 19-дюймового монітора стаціонарного комп'ютера і до монітора планшета?

Попередній оратор вчив би принципам "38 попугаїв" , а не інтерфейсам непотрібних в подальшому програм.
Цитата (Пилипчук_О_П)
На що ще тратити час відведений на інформатику?

Творчому і логічному мисленню вчив би попередній оратор. ;)
І тратив би на це час, а не на кнопки і кнопкодавство.
Цитата (Пилипчук_О_П)
Оптимальним вважаю двоколірний друк.

Чорнобілий друк на туалетній бумазі.
Це Ви вважаєте оптимальним?
Ви б ще оптимальною на данний час друкарську машинку важали. :)

Додано (11.08.2013, 12:29)
---------------------------------------------
Шановні, не відривайте інформатику від інших предметів

Пилипчук_О_П Дата: Пн, 12.08.2013, 02:53 | Повідомлення № 81
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (swetikccc)
Шановні, не відривайте інформатику від інших предметів
А як її можна відірвати? Вона ж, так само, як філософія, є "наукою над науками". Відривати - безглуздо. Підміняти не можна. Одиниці довжини не є предметом вивчення інформатики...
Цитата (swetikccc)
Чорнобілий друк на туалетній бумазі.
Ви ж самі процитували, що я вважаю оптимальним. Недавно тримав в руках німецький підручник інформатики (між іншим, вартістю 20 євро, а не гривень). Так от, навіть там використовують саме двоколірний друк. Це ускладнює підготовку підручника, бо "вліпити" фотографію і підготувати для всього підручника ефективні ілюстрації, оформлені в одному стилі - це завдання різного рівня складності. Я розумію, що до цього треба дорости (зокрема й фінансово), тому не чекайте різкої реакції на сарказм (чи в термінах Інтернету - на флейм) :)
swetikccc Дата: Пн, 12.08.2013, 08:39 | Повідомлення № 82
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Пилипчук_О_П)
Я розумію, що до цього треба дорости (зокрема й фінансово), тому не чекайте різкої реакції на сарказм (чи в термінах Інтернету - на флейм)

Вибачте, тільки профани повністю довіряють продавцю на базарі.
Або групі підтримки в наперсточника. ;)
Які інтереси ви захищаете, виставляєте чорне білим?
Цитата (Пилипчук_О_П)
А як її можна відірвати? Вона ж, так само, як філософія, є "наукою над науками". Відривати - безглуздо. Підміняти не можна. Одиниці довжини не є предметом вивчення інформатики...

Ви ж вчитель фізики, якщо не помиляюсь.
Ви й там не даєте відсутній матапарат?

Дайте відповідь на питання.
Яка ціль вивчення інформатики в молодшій школі?
А інших предметів?

Розвиток, розвиток, розвиток........


Відредаговано: swetikccc - Пн, 12.08.2013, 08:59
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 12.08.2013, 11:04 | Повідомлення № 83
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (Пилипчук_О_П)
Я розумію, що до цього треба дорости (зокрема й фінансово)
Мушу уточнити: дорости має держава та відповідні методичні служби, а не хтось персонально :)
Цитата (swetikccc)
Ви ж вчитель фізики, якщо не помиляюсь. Ви й там не даєте відсутній матапарат?
З такою проблемою за багато років зіткнувся, напевно 2 рази:
- в одному з підручників фізики для 7 класу (1 год на тиждень) подано закон заломлення світла з відомою формулою (відношення синусів).
- в  одному з підручників фізики для 11 класу опис електромагнітних коливань було зроблено з використанням поняття "диференціальне рівняння".

Погодьтесь, що в обох випадках виділяти на фізиці час для нормального опанування цими математичними поняттями я просто не мав права.
Безбородько Дата: Пн, 12.08.2013, 17:39 | Повідомлення № 84
Тут живе...
Повідомлень: 113
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цитата (Пилипчук_О_П)
З такою проблемою за багато років зіткнувся, напевно 2 рази: - в одному з підручників фізики для 7 класу (1 год на тиждень) подано закон заломлення світла з відомою формулою (відношення синусів). - в  одному з підручників фізики для 11 класу опис електромагнітних коливань було зроблено з використанням поняття "диференціальне рівняння".
Вибачте! Як кажуть знову за рибу гроші. Чому Ми повинні прив'язувати навчальний процес повністю до підручника. Пропонуйте свій варіант вирішення задачі, явища, досліду і тд. і тп. використовуючи свій власний досвід та досвід інших вчителів. Написання підручника, це творча робота, але жоден підручник не може бути догмою.
argun Дата: Пн, 12.08.2013, 20:49 | Повідомлення № 85
Активний учасник
Повідомлень: 519
Нагороди: 1
Рейтинг: 57
Цитата (Безбородько)
але жоден підручник не може бути догмою.
Але учень по ньому навчається.
Безбородько Дата: Вт, 13.08.2013, 16:53 | Повідомлення № 86
Тут живе...
Повідомлень: 113
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цитата (rgun)
Цитата (Безбородько )але жоден підручник не може бути догмою.Але учень по ньому навчається.


Відредаговано: Безбородько - Вт, 13.08.2013, 17:14
grol Дата: Пт, 16.08.2013, 12:24 | Повідомлення № 87
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Наша школа получила учебник Ломаковскя В.В. , Проценко Г.А., И.Я. Ривкинд, Ф.М. Ривкинд "Ступеньки к информатике" на русском языке. Так что выбора нет, по нему и учить будем.
sergiys1977 Дата: Чт, 22.08.2013, 15:15 | Повідомлення № 88
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
в мене запитання такого характеру  - підручники нібито є, а що стосується програмного забезпечення - є якісь рекомендації з міністерства щодо конкретних назв програм, редакторів для використаняя з метою надання практичних навичок?. дякую.
reka Дата: Нд, 25.08.2013, 22:51 | Повідомлення № 89
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (sergiys1977)
є якісь рекомендації з міністерства щодо конкретних назв програм, редакторів для використаняя з метою надання практичних навичок?.
Відкрийте підручник, який отримала ваша школа, і подивіться з якими програмами будете працювати.
Причому у різних підручниках - різні програми.

Додано (25.08.2013, 22:51)
---------------------------------------------

Цитата (grol)
Наша школа получила учебник Ломаковскя В.В. , Проценко Г.А., И.Я. Ривкинд, Ф.М. Ривкинд "Ступеньки к информатике" на русском языке. Так что выбора нет, по нему и учить будем.
Для школ с русским языком обучения есть, наверное, только этот учебник. Это для украинских 3 варианта. А у нас без вариантов.


Відредаговано: reka - Нд, 25.08.2013, 22:06
самоучка Дата: Чт, 26.12.2013, 20:17 | Повідомлення № 90
Новий користувач
Повідомлень: 10
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
привіт  всім!  у  мене два питання: 1) чи  є  поділ  у  2  класі   у  вашій  школі?  2) хто  працює  за  підручником  Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.? -давайте дружити ;)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи (Розробка нової програми для інформатики в початковій школі)
  • Сторінка 6 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.