 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Новий проект програми "Сходинки до інформатики" 2-4 класи
| |
Jimik |
Дата: Чт, 26.12.2013, 21:31 | Повідомлення № 91 |
Тут живе...
Повідомлень: 167
| Є поділ класу на підгрупи (в класі 16 учнів).
Відредаговано: Jimik - Чт, 26.12.2013, 21:31 |
|
| |
самоучка |
Дата: Чт, 23.01.2014, 19:18 | Повідомлення № 92 |
Новий користувач
Повідомлень: 10
| Цитата Jimik (  ) Є поділ класу на підгрупи (в класі 16 учнів). Jimik заздрю Вам (білою заздрістю). видно Хмельниччина - інша країна. у мене в класах по 24-29 учнів. 10 комп. поділу немає. дууууууууууже важко, не встигаю, ефективнісь уроку оцінюю десь на 40-50 відсотків. в лютому-березні маю провести відкритий урок. викладаю Сходинки перший рік та ще і працюю за підручником Корнієнко...., в інтернеті по ньому дуже мало іформації. тому прошу допомоги у вас, дорогі форумчани. поділіться цікавим матеріалом або ідеями, будь ласка.
|
|
| |
volevikt |
Дата: Чт, 23.01.2014, 20:14 | Повідомлення № 93 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Цитата самоучка (  ) працюю за підручником Корнієнко... Підручник чудовий. Сама за ним працюю. Теж перший рік.) Чесно кажучи, не зовсім розумію, як Вам допомогти. Адже конспект у кожного свій. Я починаю кожен урок з цікавого логічного завдання. Наприклад, знайди відмінності на малюнку, розв'яжи кросворд чи ребус, добери рифму і т. д. Можна вдало використати простенькі математичні завдання на логіку. Бажано, щоб це завдання було пов'язане з темою уроку, тоді можна говорити і про мотивацію до вивчення теми. Потім пояснюю тему за підручником, який діти дуже люблять - там небагато тексту, вдалі малюнки та завдання. Після цього використовую додаткові завдання на закріплення нового матеріалу, які беру з нету, або посібників, які можна придбати у книгарні. По завершенні цього етапу проводжу фізкультхвилинку, а потім учні виконують вправу на комп'ютері (не більше 15 хв!). Оскільки "Сходинки" є платною програмою, я її принципіально не використовую. Натомість використовую інші безкоштовні програми, які вже згадувалися на форумі: ""Інформатика. 1 рік навчання", "Infor12", "IGP_Puzzle_v1.2", "gcompris". Після виконання вправи разом з учнями робимо зарядку для очей. Проводжу рефлексію (Що дізнався? Що було цікавим? Що незрозумілим? і т. і.) Впевнена, що у Вас вийде написати гарний урок, хоча працювати у Ваших умовах дуже складно...
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Чт, 23.01.2014, 21:02 | Повідомлення № 94 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Якщо не помиляюся зараз почалася тема зв'язана з алгоритмізацією?(у нас інженер забув встановити шкрябалку і заболів) Раніше у нас була каса букв і цифр, так от для алгоритмізації, для дітей що працюють за партами можливо застосувати її принцип.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 24.01.2014, 01:08 | Повідомлення № 95 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата swetikccc (  ) Раніше у нас була каса букв і цифр, так от для алгоритмізації, для дітей що працюють за партами можливо застосувати її принцип. На одному з обласних семінарів бачив такий прийом. На клаптиках паперу - ключові слова, ідентифікатори тощо. Їх потрібно магнітами правильно розмістити на дошці. Якщо не затягувати (1-2 хвилини), то можна використати.
|
|
| |
Безбородько |
Дата: Нд, 02.02.2014, 22:02 | Повідомлення № 96 |
Тут живе...
Повідомлень: 113
| Цитата swetikccc (  ) Раніше у нас була каса букв і цифр, так от для алгоритмізації, для дітей що працюють за партами можливо застосувати її принцип. На мою думку проводити уроки інформатики за партами, без застосування ПК не доцільно. Алгоритмизація? Використайте Scratch. Інформатика відноситься до "Технології", тому більше практики.
Відредаговано: Безбородько - Нд, 02.02.2014, 22:02 |
|
| |
swetikccc |
Дата: Пн, 03.02.2014, 10:49 | Повідомлення № 97 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Використайте в ролі виконавця дитину, або навіть учителя(хай беруть участь, а не тільки спостерігають ). Наприклад, написати алгоритм для взяття предмету з підлоги і переміщення його в якесь місце. Буде дуже весело і повчально. (забудуть то присісти, то повернутися) Чудова робота в групах у вас буде. Можливо два виконавці, стартують з двох різних місць. Команди групи читають почерзі.
|
|
| |
mouse |
Дата: Ср, 05.02.2014, 20:13 | Повідомлення № 98 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Цитата swetikccc (  ) Використайте в ролі виконавця дитину, або навіть учителя Додам, розвиваючи думку. Перед цим необхідно з*ясувати, які команди може виконати виконавець. А потім вже за цим набором команд можна працювати.
|
|
| |
shyshkina_k |
Дата: Нд, 18.05.2014, 16:01 | Повідомлення № 99 |
Новий користувач
Повідомлень: 2
| Шавновні інформатики, досліджую взагалі питання іпливу Інтернету на молодших школярів. Цікава Ваша думка, чи реально потрібно інформатики в молодших класах??
[warning]Дублювання повідомлень суперечить правилам форуму. Можна і путівку до бану отримати і вже потім проводити опитування "Чи можна порушувати правила форуму. з якими погодився при рєестрації[/warning]
|
|
| |
vinohodov |
Дата: Нд, 18.05.2014, 17:41 | Повідомлення № 100 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
| Цитата shyshkina_k (  ) Шавновні інформатики, досліджую взагалі питання іпливу Інтернету на молодших школярів. Цікава Ваша думка, чи реально потрібно інформатики в молодших класах?? Шановна не маялися би ви маячнею, це Вам моя безкоштовна порада.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пн, 19.05.2014, 01:53 | Повідомлення № 101 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата shyshkina_k (  ) досліджую взагалі питання іпливу Інтернету на молодших школярів Досліджуєте? Тобто маєте якісь матеріали для вивчення стану, пропонуєте взяти участь у дослідженні, плануєте обробити і опублікувати результати? Чи просто цікавить думка, що скажуть (спонтанно) колеги?
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |