Чт, 21.09.2023, 14:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Підручники з курсу "Сходинки до інформатики" (Розбираємо підручники 2013 року, 2 клас)
Підручники з курсу "Сходинки до інформатики"
badger Дата: Вт, 21.05.2013, 20:07 | Повідомлення № 31
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (swetikccc)
А якщо уважно прочитати програму
програма не є документом, який визначає поділ на групи, на жаль.
мені було дивно чути чітку відповідь "поділ не передбачено" від представника інституту змісту освіти. якраз автор/співавтор програми говорила, що "на мою думку поділ необхідний"... а очільники-то вважають інакше...
swetikccc Дата: Вт, 21.05.2013, 20:20 | Повідомлення № 32
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (badger)
програма не є документом, який визначає поділ на групи, на жаль.
Що визначає тоді поділ на групи?
Для чого тоді програма?
badger Дата: Вт, 21.05.2013, 20:29 | Повідомлення № 33
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (swetikccc)
Що визначає тоді поділ на групи?
Наказ 128 від 20.02.2002 "Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальнихзакладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах"...
Додаток 2, пункт 7. При проведенні практичних занять з інформатики з використанням комп'ютерів клас ділиться на 2 групи, але не менше 8 учнів у групі, і от існує думка, що інформатика і сходинки до інформатики - то різні предмети (адже вчителю інформатики для його викладання потрібно пройти курси) - тому не передбачено поділ...
сюр якийсь: 5-11 ділимо, 2-4 не ділимо...
і з того ж вебінару якось сформувалось враження, що це безмашинний варіант курсу інформатики: вчитель буде демонструвати прийоми роботи, показувати ролики та й по всьому... і, може, це не найгірший варіант?
swetikccc Дата: Вт, 21.05.2013, 20:37 | Повідомлення № 34
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Хто затвержує програми?
Якщо затвержена міністерством
Відповідно.......
OldSkif Дата: Вт, 21.05.2013, 20:43 | Повідомлення № 35
Часто заходить...
Повідомлень: 51
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Оце по-нашому ! Одні хотіли як краще, а інші роблять як завжди ... Чомусь мене нішо не дивує і не бентежить. Чесно кажучи, був готовий до такого.
NataliyG Дата: Вт, 21.05.2013, 20:50 | Повідомлення № 36
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (badger)
(адже вчителю інформатики для його викладання потрібно пройти курси) - тому не передбачено поділ...
100% вчителю потрібно пройти курси для того, щоб взагалі викладати даний предмет. Ну принаймі в моєму районі так кажуть!
Цитата (badger)
і з того ж вебінару якось сформувалось враження, що це безмашинний варіант курсу інформатики
Цей вебінар це просто слова чи є якийсь офіційний документ про те, що інформатика в 2-4 класі не повинна ділитися, або що інформатика і сходинки до інформатики це різні предмети бо в документі
Цитата (badger)
Наказ 128 від 20.02.2002
на який ви посилаєтесь не вказано клас! (Тобто вважаємо, що для всіх класів)
Я теж займалася пошуком цієї теми і поки не знайшла офіційного документу який би заперечував поділ на групи я не знайшла!
swetikccc Дата: Вт, 21.05.2013, 20:59 | Повідомлення № 37
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Такого документу не буде
А от добровільно ділити не будуть, це ясно і так ))))

Я думаю, що напочатку БОГ керував процесом, а потім йому стало цікаво спостерігати, бо навіть ВІН не може додуматися до такого.)))))


Відредаговано: swetikccc - Вт, 21.05.2013, 21:04
badger Дата: Вт, 21.05.2013, 21:12 | Повідомлення № 38
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (NataliyG)
Цей вебінар це просто слова чи є якийсь офіційний документ про те, що інформатика в 2-4 класі не повинна ділитися, або що інформатика і сходинки до інформатики це різні предмети
документу немає, можливо буде якась корисна фраза у методичних рекомендаціях на наступний навчальний рік - було б добре...
 
відсторонено за всім цим спостерігати справді забавно, до того моменту, коли це не починає зачіпати безпосередньо...
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 21.05.2013, 22:52 | Повідомлення № 39
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
З програмним забезпеченням, зважаючи на невеликий допустимий час роботи учнів такого віку з комп'ютером, теж більш-менш ясно. Є багато доступних як пропрієтарних, так і вільних програм для дітей.

Додано (21.05.2013, 22:52)
---------------------------------------------
А щодо поділу - справді незрозумілочимвикликана зміна назви предмету: "Сходинки до інформатики" замість "Інформатика" вже починає вилазити боком. При цьому інші предмети у початкових класах чомусь називають нормально... Якщо не помиляюсь, попередження про можливі наслідки такої підміни звучали ще на з'їзді інформатиків.

Відредаговано: Пилипчук_О_П - Вт, 21.05.2013, 22:48
NataliyG Дата: Ср, 22.05.2013, 16:16 | Повідомлення № 40
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (Пилипчук_О_П)
А щодо поділу - справді незрозумілочимвикликана зміна назви предмету: "Сходинки до інформатики" замість "Інформатика" вже починає вилазити боком
Про поділ йдеться тільки в навчальні програмі, а вона як виявляється не є офіційним документів і її напевно в нашій державі можна не виконувати. Але насправді більше немає ніяких офіційних документів ні про те, що цей предмет має ділитися ні про те, що він немає ділитися.  
Цитата (badger)
можливо буде якась корисна фраза у методичних рекомендаціях на наступний навчальний рік
дійсно остання надія на методичні рекомендації! Думаю все залежатиме від того як собі покерують в районах. І це дуже прикро бо у тій купі нормативних документів які є у нашій державі справді немає толку!
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 23.05.2013, 01:24 | Повідомлення № 41
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (NataliyG)
Про поділ йдеться тільки в навчальні програмі,

Про поділ інформатики йдеться не тільки в навчальній програмі! Про нього сказано у згаданому листі №128. Без жодної прив'язки до класів (початкові, середні, старші), інваріантної чи варіативної частини навчального плану і т.п. Ті, хто обмежує поділ, демонструють "творчий" підхід до нормативних документів, цим самим вчителям транслюють меседж: "Вчиняйте так само з нашими вказівками! Робіть, що завгодно.".

Цитата (NataliyG)
дійсно остання надія на методичні рекомендації!

Інтуїція підказує, що методичні рекомендації бухгалтерії "побарабану". І це правильно. Бухгалтерія не методикою займається, а гроші ділить...
badger Дата: Чт, 23.05.2013, 11:25 | Повідомлення № 42
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата (Пилипчук_О_П)
методичні рекомендації бухгалтерії "побарабану"
Так, методичні рекомендації не є обов'язковими до виконання бухгалтерією. Але вони можуть містити посилання на документ, що регулює це питання однозначно.
Цитата (Пилипчук_О_П)
Бухгалтерія не методикою займається, а гроші ділить...
Шкільна бухгалтерія навіть не ділить, лише правильно формує замовлення згідно із тарифікацією. Ділить місцева рада через місцевий бюджет.


Відредаговано: badger - Чт, 23.05.2013, 11:41
swetikccc Дата: Чт, 23.05.2013, 15:28 | Повідомлення № 43
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Державні санітарні правила і норми ДСанПіН 5.5.6.009-9
2.3. Кабінети, обладнані комп'ютерною технікою, в навчальних закладах повинні розміщуватись в окремих приміщеннях з природним освітленням та організованим обміном повітря.
Площа на одного учня, який працює за ПК, повинна складати не менше 6,0 кв. м, об'єм - не менше 20 куб. м. Площа учбових приміщень з ПК повинна розраховуватись на півкласу учнів, але не більш як 12 чоловік.
NataliyG Дата: Чт, 23.05.2013, 18:15 | Повідомлення № 44
Активний учасник
Повідомлень: 685
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (swetikccc)
Площа на одного учня, який працює за ПК, повинна складати не менше 6,0 кв. м, об'єм - не менше 20 куб. м. Площа учбових приміщень з ПК повинна розраховуватись на півкласу учнів, але не більш як 12 чоловік.
О є ще один документ на доказ того, що "Сходинки до інформатики" підлягають поділу.
Давайте зберемо всі нормативні документи з цього приводу: http://informatic.org.ua/forum/13-1914-1
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Підручники з курсу "Сходинки до інформатики" (Розбираємо підручники 2013 року, 2 клас)
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.