Чт, 21.09.2023, 14:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 7 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Авторська програма "Шукачі скарбів" (для початкової школи) (Обговорення програми, робочих зошитів)
Авторська програма "Шукачі скарбів" (для початкової школи)
Olga_2008 Дата: Нд, 05.04.2009, 14:19 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Випадково в Інтернеті "наткнулась" на програму"Скарбниця знань". встановила вдома, сподобалась (великий плюс--вона безкоштовна, ось посилання http://vesna-books.com.ua/index.p....temid=4 )
Однак одразу застосовувати у навчанні я не почала--хотіла спочатку розібратися у програмі--це далеко не "Сходинки", там є завдання, які і мої старшокласники ледь роблять :) (на переливання води, порахувати фігури, розмістити тварин у клітці тощо). Але в лютому в книгарні натрапила на робочі зошити до цієї програми. Зошит для другого класу просто чудовий, купа завдань на розвиток логіки, уяви, абстрактного мислення! Щоправда, розрахований він на 32-34 години в рік, а у мене--17 годин(раз на 2 тижні).
Оскільки подібних робочих зошитів по Сходинкам я не знайшла, а підручників для початкових класів у школі "і подавно" немає, тому планую на наступний рік працювати по цим зошитам (ще спитаю в адміністрації, але думаю, проблем не буде: є гриф "Рекомендовано МОНУ")

Прошу у цій гілці висловлювати свої думки, побажання, поради.
До речі, є ще посібник "Плани-конспекти уроків, 2-4 клас" з цієї програми "Шукачі скарбів".


Відредаговано: Olga_2008 - Нд, 05.04.2009, 14:20
Olga_2008 Дата: Чт, 07.04.2011, 20:43 | Повідомлення № 91
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Задача для 4 (!) класу
Примітка: ця задача так в голову запала -- 2й тиждень над нею думаю -- що вирішила "спитати у народу"))

В робочому зошиті для 4 класу (здається, на с.40) є таке домашнє завдання:

Знайдіть трицифрове число, про яке відомо, що, якщо від нього відняти це ж число, тільки записане в зворотному порядку, то знову отримаємо ті ж цифри, але знову у іншому порядку. Всі цифри різні.

Питання не в тому, яка відповідь (у збірнику уроків за цією програмою вона є), а в тому, ЯК її РОЗВ’ЯЗУВАТИ, причому пояснити розв’язок для десятирічних дітей! Можливо, мій мозок вже так забитий ознаками подільності, "іксами" та "ігреками", що я не бачу очевидних речей??

якби це був клас 7мий мінімум, то ідея така: число записуємо як 100х+10у+z. Тоді від нього відніматимемо 100z+10y+x:
100х+10у+z-(100z+10y+x)=…=99*(х-z). А далі можна методом «підстановки» якось пробувати. Ще я знайшла закономірність, що ( z-х) має дорівнювати у, при цьому «через» 9 (наприклад, 2-7=5), якщо ви мене зрозуміли… все. Ідей більше нема…

П.С. це завдання я дітям не давала розв’язувати, бо одразу побачила, що «щось тут не те». Але мене спитав один учень – тому мушу вже розібратися досконально.. та й самій цікаво стало..

П.П.С. Уточню, що мова йде про програму «Шукачі скарбів», відповідно і робочий зошит. Тема «Розв’язування логічних задач».

Відредаговано: Olga_2008 - Чт, 07.04.2011, 20:48
mouse Дата: Пт, 08.04.2011, 16:33 | Повідомлення № 92
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Дайте хоча б відповідь :)
Olga_2008 Дата: Пт, 08.04.2011, 16:46 | Повідомлення № 93
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
954-549=495

І я все більше схиляюся до думки, що ця задача задана з метою, щоб діти здогадалися, а не розв’язували...

mouse Дата: Пт, 08.04.2011, 17:17 | Повідомлення № 94
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Olga_2008)
954-549=495

:) десь тут помилочка :?
У мене дешо інші результати. Для 4 класу, звичайно, задача на підбір правильного варіанта.
954-549=495......... буде 405
Olga_2008 Дата: Пн, 11.04.2011, 15:05 | Повідомлення № 95
Я тут недавно...
Повідомлень: 31
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (mouse)
954-549=495......... буде 405

ой... дійсно помилочка, точніше "описочка": 954-459=495. в мене цифри переплуталсь, там же сказано, що число "навпаки".. :)

Додано (11.04.2011, 15:05)
---------------------------------------------
Вирішила перевірити, чи є ще один розв’язок... як виявилось, немає:

Oliver81 Дата: Вт, 14.05.2013, 14:43 | Повідомлення № 96
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
[warning]Видалено як дубль. Не порушуйте правил форуму.[/warning]
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.1 Методика викладання інформатики в молодшій школі (1-4 кл.) » Авторська програма "Шукачі скарбів" (для початкової школи) (Обговорення програми, робочих зошитів)
  • Сторінка 7 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.