 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Інструктивно – методичний лист про вивчення інформатики
| |
Ковшун |
Дата: Нд, 29.06.2008, 11:50 | Повідомлення № 1 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Шановні колеги! Нещодавно в МОНУ відбулась нарада методистів ОІППО. На цій нараді розглядались питання вивчення інформатики у новому 2008-2009 навчальному році. Завантажте для себе "Інструктивно – методичний лист про вивчення інформатики у 2008-2009 навчальному році" та висловіть будь ласка свою думку з цього приводу!
Методичні рекомендації 2016/2017 н.р. Методичні рекомендації 2017/2018 н.р. Методичні рекомендації 2018/2019 н.р.
Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Ktara - Вт, 10.07.2018, 09:15 |
|
| |
Ковшун |
Дата: Нд, 29.06.2008, 13:50 | Повідомлення № 2 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| На мою думку нічого нового я у методичному листі немає. Хіба, що підручники Верлань-Апатової та Зарецька-Гуржій вже не рекомендуються. Зате прийщли нові... Взагалі, практика "з рукопису - гриф і в друк" дуже небезпечна!!! ... Досить собі уявити ситуацію, коли б з креслення запустили у масове виробництво літак і почали його масово експлуатувати. Відвідайте ось ще цей ресурс... http://www.seminar.inf.googlepages.com/
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Нд, 29.06.2008, 15:46 | Повідомлення № 3 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Quote (Ковшун) Взагалі, практика "з рукопису - гриф і в друк" дуже небезпечна!!! З усього видно, що в школи буде пропонуватися новий "базовий підручник" для державного замовлення, про який ніхто з учителів не чув і який ніде не проходив апробації. І це в той час, коли є відлагоджені посібники "Деол" і "Аспект", які пройшли всі належні в освіті випробування і ДІЮЧИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ВИЗНАНІ КРАЩИМИ в усіх регіонах України. Здавалось, вирішення проблеми на поверхні: дай всім книгам рівні можливості, а вчителі і школи нехай вибирають. Я знову повертаюсь до європейської схеми забезпечення шкіл якісними підручниками, коли школам надаються гроші ДЛЯ ВИБОРУ і придбання навчальної літератури. За таких умов вмруть самі собою "схеми" прийняття рішень про друк підручників, які приймаються вузьким колом чиновників, НЕ БЕЗ КОРИСТІ ДЛЯ СЕБЕ, і в черговий раз школи завалять державним замовленням макулатури. Згадаймо, які горе-підручники за державні гроші надходили в школи: "Каймін" -> "Верлань-Апатова" -> "Зарецька-Гуржій". Хто продовжить цей ланцюжок не залежно від думки вчителів інформатики?! Чому вчителі виключені із процесу створення і вибору кращого підручника з інформатики для школи?! Може хтось пам’ятає, що десь пропонувалося обговорення якості змісту нових підручників?! Може десь проводилось офіційне опитування "Який підручник кращий"?!
Відредаговано: Шестопалов - Нд, 29.06.2008, 16:04 |
|
| |
Ковшун |
Дата: Нд, 29.06.2008, 16:10 | Повідомлення № 4 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Шестопалов) З усього видно, що в школи буде пропонуватися новий "базовий підручник" для державного замовлення, про який ніхто з учителів не чув і який ніде не проходив апробації. І це в той час, коли є відлагоджені посібники "Деол" і "Аспект", які пройшли всі належні в освіті випробування і ДІЮЧИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ВИЗНАНІ КРАЩИМИ в усіх регіонах України. Просто жаль, що МОНУ розтринькує державні кошти! Проте, вихід з даного становища теж знайдемо! Новий "базовий рідручник" покладемо на полиці бібліотек для дальнішого лежання, поки не прийде час списання. І будемо показуваи, що вивчення проходить за цим "базовим підручником"..... А насправді рекомендуватимемо учням для навчання і використання СПРАВЖНІ ПІДРУЧНИКИ! В цьому маємо ВЕЛИКИЙ ДОСВІД!!! Quote (Шестопалов) ...Здавалось, вирішення проблеми на поверхні: дай всім книгам рівні можливості, а вчителі і школи нехай вибирають. Це лише на перший погляд так здається.... В дійсності все лишилось по старому. Адже ті посадовці, які у свій час рекомендували вже згадані підручники Апатової-Верлань, Зарецької-Гуржій, залишились і працюють і нав’язують те саме. Нове з’явиться тоді, коли нові чиновники в МОНУ будуть дйсно по-новому дивитись на освіту. Quote (Шестопалов) Чому вчителі виключені із процесу створення і вибору кращого підручника з інформатики для школи?! Так якщо ж вчителів допустять до процесу створення і вибору кращого підручника, тоді що будуть робити "знаменитості"? Quote (Шестопалов) Може хтось пам’ятає, що десь пропонувалося обговорення якості змісту нових підручників?! Може десь проводилось офіційне опитування "Який підручник кращий"?! Я вже маю 37 років педагогічного стажу, але такого не пам’ятаю.
|
|
| |
Newbie |
Дата: Пн, 30.06.2008, 12:01 | Повідомлення № 5 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| о, після вихідних такі новини - дуже-дуже корисні але ж у цьому метод.листі немає посилання на ЖОДЕН ПІДРУЧНИК, взагалі слова "підручник" у файлі нема! є лише посібники!! що ж це - підручників з інформатики взагалі немає?!?! ну а стосовно того, що це право вчителя+класу обирати підручник - абсолютно погоджуюсь посилання тільки треба підправити - без www має бути: http://seminar.inf.googlepages.com/ - і до речі, там можна почерпнути багато інформації для тих, хто не знає як мотивувати на вивчення інформатики. я побачила презентацію п.Мендзебровського, у якій наведені дані про цю галузь з точки зору ІТ-індустрії. та й загалом - корисні і цікаві матеріали!
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Вт, 01.07.2008, 17:47 | Повідомлення № 6 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Newbie) ...але ж у цьому метод.листі немає посилання на ЖОДЕН ПІДРУЧНИК, взагалі слова "підручник" у файлі нема! є лише посібники!! що ж це - підручників з інформатики взагалі немає?!?! Дійсно.......в даному методичному листі слова ПІДРУЧНИК немає.... Мабуть МОНУ вважає слова ПІДРУЧНИК і ПОСІБНИК однозначними....!!!? Ну, та справа не в тому, нам не звикати! Знайдемо вихід!!!
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Вт, 01.07.2008, 20:40 | Повідомлення № 7 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Про нові навчальні посібники: "Інформатика. 10-11" (автори: Білоусова Л.І., Муравко А.С., Олефєренко Н.В.) відомостей про вихід з друку немає, Білоусова Л.І. - з Харкова. "Інформатика. 10 клас" (автори: Ребрина В.А., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) має вийти з друку у видавництві "Генеза" тиражем 1000 прим., автори мають викупити 400 прим. Хто знає більше?
|
|
| |
GаrDArik |
Дата: Пн, 07.07.2008, 20:44 | Повідомлення № 8 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
| то був проект... На тому тижні отримали такого листа по електронній пошті... Quote МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ 01135. м Кит. проспект Перемоги. 10, тел. (044) 216-24-42, факх (044) 274-10-49. mmistr\ слтоп gox u<i від 30.05.2008 № 1/9-350 від на № Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти У відповідності до листа Міністерства освіти і науки України» від 18.02.2008 р. №1/9-83 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2008/2009 рік» робочі навчальні плани для старшої школи складаються за Типовими навчальними планами для організації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженими наказом МОН України від 20.05.2003 р. № 306. Вивчення інформатики в профільних класах може бути забезпечено завдяки варіативній складовій навчального плану шляхом упровадження курсів за вибором. З цією метою Міністерством було затверджено програми таких курсів за вибором з інформатики: - «Основи комп'ютерної графіки»; - «Основи створення комп'ютерних презентацій»; - «Основи Інтернету»; - «Основи веб-дизайну»; - «Основи комп'ютерної безпеки»; - «Основи візуального програмування»; - «Інформаційні технології проектування»; - «Сучасні офісні інформаційні технології». Водночас, готовність більшості загальноосвітніх навчальних закладів до профільного навчання інформатики є низькою. Це пояснюється низкою факторів, серед яких: - недостатня поінформованість учителів інформатики щодо наявного начально-методичного забезпечення варіативної складової навчання; - недостатня кваліфікація вчителів для викладання вказаних вище курсів за вибором; - відсутність апробації навчально-методичного забезпечення профільного навчання. У зв'язку з цим, вважаємо за необхідне інститутам післядипломної педагогічної освіти організувати протягом 2008-2010 p.p. систему тренінгів з підготовки вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів до роботи за профільними програмами. Просимо щопівроку (до 1.06 та 20.12) інформувати Міністерство про проведені тренінги із зазначенням кількості вчителів інформатики, котрі пройшли їх. Заступник Міністра П. ПолянськийВодночас ВАШІ КОМЕНТАРІ?Додано (07.07.2008, 20:44) --------------------------------------------- ааа... Залишив поза увагою слово "профільних". Тепер зрозуміло. Ше ОДНЕ питання. Бачив новий навчальний план на 2008-2009 н.р. Так там в мене в 10-11 кл. Стоїть 2 предмета - "Основи інформатики" і "Основи технологій". Шо це? Де план? Як викладати? Хто що знає?
|
|
| |
anton_k |
Дата: Пт, 11.07.2008, 21:56 | Повідомлення № 9 |
Часто заходить...
Повідомлень: 77
| "Інформатика. 10 клас" (автори: Ребрина В.А., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) має вийти з друку у видавництві "Генеза" з цим підручником мені теж довелося відмовитися працювати. Не сподобався. Хороші книжки у Руденка. Але нових немає
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Пн, 14.07.2008, 10:23 | Повідомлення № 10 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Quote (GаrDArik) Ше ОДНЕ питання. Бачив новий навчальний план на 2008-2009 н.р. Так там в мене в 10-11 кл. Стоїть 2 предмета - "Основи інформатики" і "Основи технологій". Шо це? Де план? Як викладати? Хто що знає? Будемо чекати нових методичних листів, до семінару ще є час! А скільки годин на ці курси вони виділяють?
|
|
| |
Newbie |
Дата: Пн, 14.07.2008, 13:32 | Повідомлення № 11 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (GаrDArik) Стоїть 2 предмета - "Основи інформатики" і "Основи технологій". Шо це? Де план? Як викладати? Хто що знає? хіба технології це не трудове навчання?
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Вт, 15.07.2008, 13:31 | Повідомлення № 12 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Newbie) хіба технології це не трудове навчання? А хіба комп’ютерні технології обов’язково повинні асоціюватись з трудовим навчанням?
|
|
| |
Newbie |
Дата: Вт, 15.07.2008, 16:12 | Повідомлення № 13 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (Ковшун) А хіба комп’ютерні технології обов’язково повинні асоціюватись з трудовим навчанням? звісно ж ні, але "основи технологій", наскільки мені відомо - це трудове навчання. у Державному стандарті базової і повної середньої освіти розрізняються "Технологічна діяльність людини" та "Людина та інформаційна діяльність"
|
|
| |
Nicola |
Дата: Пт, 29.08.2008, 21:43 | Повідомлення № 14 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Залишили 1 годину в 10 класі. Провіль - технологічний. Чи це на законних підставах? Згідно програми - для технологічного профілю 2 години. За якою програмою тоді навчати інформатики, адже програма - це державний документ і ми не вправі змінювати кількість годин.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Сб, 30.08.2008, 03:10 | Повідомлення № 15 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Nicola) Залишили 1 годину в 10 класі. Це вже переступає всі межі. При безмашинному варіанті доцільно навчати за програмою 34 год. на рік. Але вже всі школи мають ПК. В нас універсальний профіль і завжди було по дві години. Якби забрали годину, то я б їм солідний скандал влаштував. Всі класи діляться на підгрупи, з цим проблем не має. Я викладаю тільки інформатику і завдяки поділу маю з 4-х класів 16 годин. Не уявляю, як можна вчити по програмі 1 год на тиждень.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |