 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Підручник з інформатики для 8 класу
| |
volevikt |
Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 1 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Дана тема призначена для обговорення підручників з інформатики для 8 класу, за якими навчатимуться учні у 2016/2017 навчальному році.
Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст, будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
TYP |
Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 2 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
| Подивився демо-підручник для 8 класу Бондаренко і Ко. Не маючи потрібної сторінки хотів запитати у авторів. Розділ 7 починається з поняття величини далі йдуть елементи введення даних, я так розумію Edit. Memo.., потім практична робота по ним і лише потім відводяться параграфи на цілі, дійсні, рядкові і тд дані. Виникло питання які ж завдання можна показати на отримання та обробку даних з елементів введення, якщо така передбачається не давши поняття типів даних. Той же калькулятор двух чисел... Чи Все набагато простіше????
Додано пізніше: Я тут і програму додивився... Там теж чомусь поняття величин дається пізніше ніж тіж елементи введення?
Чи я щось таки путаю?
|
|
| |
mul44 |
Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 3 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| Сьогодні принесли з видавництва Ранок "книжечку"(плани-коспекти) и плакатик, я так розумію і вам таке дали? (таке як і вам, перейшов за посиланням)
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Чт, 21.04.2016, 20:00 | Повідомлення № 4 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Календарний план до підручника
для прикладу Що ми робимо цілий урок з логічними величинами, якщо ще не дано розділ8. алгоритмизповтореннями тарозгалуженнями(9 год) Цілих 5 уроків на конкретні типи......
Або 41 Практична робота 13. Складання та виконан- ня лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування без 47 Перетворення величин одного типу на інший
Відредаговано: swetikccc - Чт, 21.04.2016, 20:35 |
|
| |
mul44 |
Дата: Чт, 21.04.2016, 20:46 | Повідомлення № 5 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
| у нас тут же есть пара человек из "авторов", думаешь ответят?
|
|
| |
TYP |
Дата: Чт, 21.04.2016, 22:13 | Повідомлення № 6 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
| Хотів би почути відповідь. Хоча і розумію, що "підганяється" усе під програму бо саме там так подано. Тому й цікаво.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Чт, 21.04.2016, 22:41 | Повідомлення № 7 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата mul44 (  ) у нас тут же есть пара человек из "авторов", думаешь ответят? А є причини щось приховувати? :)
Уважні користувачі наших посібників пам'ятають, що у 7 класі діти опанували основи мови програмування Паскаль. Мова Делфі - прямий спадкоємець Паскаля. Крім того, практично всі програми, наведені у тексті підручника без змін компілюються й у середовищі Lazarus.
Саме з опорою на це ведеться виклад матеріалу.
Цитата TYP (  ) Хоча і розумію, що "підганяється" усе під програму бо саме там так подано. Програма справді у цьому процесі не на останньому місці. Зокрема й експерти, аналізуючи рукопис, акцентують на відповідності програмі.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Чт, 21.04.2016, 22:52 | Повідомлення № 8 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата TYP (  ) Розділ 7 починається з поняття величини далі йдуть елементи введення даних, я так розумію Edit. Memo.., потім практична робота по ним і лише потім відводяться параграфи на цілі, дійсні, рядкові і тд дані. Виникло питання які ж завдання можна показати на отримання та обробку даних з елементів введення, якщо така передбачається не давши поняття типів даних. Той же калькулятор двух чисел... Чи Все набагато простіше???? Параграф "Елементи для введення даних" включає такі моменти: Компонент Edit - Поняття про перетворення типів (цілі й дійсні - в рядок і назад; пізніше буде розширене і узагальнене) - Компонент ComboBox - Функція InputBox. У вправі з вивчених засобів будується діалогова програма. Урок виходить досить насиченим, нудьгувати не доведеться.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Чт, 21.04.2016, 23:08 | Повідомлення № 9 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата swetikccc (  ) 41 Практична робота 13. Складання та виконан- ня лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування без 47 Перетворення величин одного типу на інший B) 1) Тема практичної - цитата з програми. 2) Для побудови не найпримітивніших проектів у Делфі потрібно вміти перетворювати типи. Тому цей матеріал включено у підручник. Поняття про такі перетворення вводиться трохи раніше, а у згаданому параграфі дається розгорнуто. Подібні специфічні моменти з'являтимуться при "проектуванні" програми курсу на будь-яке конкретне середовище чи мову програмування. Це нормально.
|
|
| |
LVV |
Дата: Пт, 22.04.2016, 06:46 | Повідомлення № 10 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 440
| Готовий відповісти на всі питання стосовно розділів 1-5. (Ластовецький В.В.)
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Пт, 22.04.2016, 07:13 | Повідомлення № 11 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Цитата TYP (  ) Хотів би почути відповідь. Хоча і розумію, що "підганяється" усе під програму бо саме там так подано. Якщо в "Аспекті" автори могли "собственное суждение иметь", то у конкурсі МОН потрібне безумовне виконання програми, якою б незграбною вона не була. Були випадки у минулому, коли колектив авторів втрачав своїх "бійців", що не витримували тиску редакторів та експертів. Ми і так дозволили "свавілля", що перестановкою одного розділу програми зібрали ІКТ в 1-му семестрі, а ОАП - в 2-у семестрі. Щоб не відрізнятися від інших, заради одержання держзамовлення, втрачені майже всі наші "фішки", відпрацьовані роками у реальному навчальному процесі.
Відредаговано: Шестопалов - Пт, 22.04.2016, 07:59 |
|
| |
TYP |
Дата: Пт, 22.04.2016, 08:16 | Повідомлення № 12 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Урок виходить досить насиченим, нудьгувати не доведеться. Про те, чим зайняти дітей при вивченні даної теми я знаю. Я просто спочатку глянув виклад у підручнику, а потім програму. От і виникло питання, як можна отримати дані з Edit не говорячи ні слова про типи даних. Але тепер розумію, що справа у програмі, але чому саме такий підїід?
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Пт, 22.04.2016, 09:11 | Повідомлення № 13 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| > Опубліковано запис вебінару для вчителів Хмельницької області: > http://aconnect.hoippo.km.ua:8080/p1yjfcb1mea/
> Можна послухати конкурентів! :)
Вспомнил анекдот: После торжественного заседания выступает заводская самодеятельность. В зале муж, главный бухгалтер, и его жена мирно беседуют. "Вот эта девушка в центре - любовница директора, поёт - любовница главного инженера." "А твоя где?" "А вон третья справа". Жена посмотрела так и эдак и говорит: "А наша лучше всех!"
|
|
| |
Olena_Bondarenko |
Дата: Пт, 22.04.2016, 09:28 | Повідомлення № 14 |
Новий користувач
Повідомлень: 2
| Відповідаю на запитання щодо виділення 5 параграфів на типи величин. Справа в тому, що підручник повинний чітко відповідати міністерській програмі. Як Ви бачите, програму в межах допустимого дещо "підкориговано" - більше часів на алгоритми з повтореннями і розгалуженнями, розділ "Алгоритми роботи зоб’єктами та величинами" розбито на 3 частини і т.п. Щодо питання "як можна отримати дані з Edit не говорячи ні слова про типи даних" - достатні для застосування Edit пояснення про перетворення типів даються, і ознайомлення з елементами введення-виведення перед параграфами про величини виправдано - як працювати з величинами, якщо не знаєш, як вводити-виводити?
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пт, 22.04.2016, 10:10 | Повідомлення № 15 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата Шестопалов (  ) > Можна послухати конкурентів! :) Дякую за посилання. Тепер зрозуміло що всі 4 підручника це "Делфі". Буде натхнення подам Шарпік, а ні то по накатаній.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |