Чт, 21.09.2023, 15:29
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 20
  • 1
  • 2
  • 3
  • 19
  • 20
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 8 класу (Обговорення підручників з інформатики для 8 класу)
Підручник з інформатики для 8 класу
volevikt Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 1
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
Нагороди: 25
Рейтинг: 267
Дана тема призначена для обговорення підручників з інформатики для 8 класу, за якими навчатимуться учні у 2016/2017 навчальному році.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст, будуть видалятись без попередження!!!
TYP Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Подивився демо-підручник для 8 класу Бондаренко і Ко. Не маючи потрібної сторінки хотів запитати у авторів. Розділ 7 починається з поняття величини далі йдуть елементи введення даних, я так розумію Edit. Memo.., потім практична робота по ним і лише потім відводяться параграфи на цілі, дійсні, рядкові і тд дані. Виникло питання які ж завдання можна показати на отримання та обробку даних з елементів введення, якщо така передбачається не давши поняття типів даних. Той же калькулятор двух чисел... Чи Все набагато простіше????

Додано пізніше:
Я тут і програму додивився... Там теж чомусь поняття величин дається пізніше ніж тіж елементи введення?

Чи я щось таки путаю?
mul44 Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 3
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Сьогодні принесли з видавництва Ранок "книжечку"(плани-коспекти) и плакатик, я так розумію і вам таке дали? (таке як і вам, перейшов за посиланням)
swetikccc Дата: Чт, 21.04.2016, 20:00 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Календарний план до підручника


для прикладу
Що ми робимо цілий урок з логічними величинами, якщо ще не дано
розділ8. алгоритмизповтореннями
тарозгалуженнями(9 год)
Цілих 5 уроків на конкретні типи......

Або
41 Практична робота 13. Складання та виконан-
ня лінійних алгоритмів опрацювання величин
в навчальному середовищі програмування
без
47 Перетворення величин одного типу на інший B)


Відредаговано: swetikccc - Чт, 21.04.2016, 20:35
mul44 Дата: Чт, 21.04.2016, 20:46 | Повідомлення № 5
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
у нас тут же есть пара человек из "авторов", думаешь ответят?
TYP Дата: Чт, 21.04.2016, 22:13 | Повідомлення № 6
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Хотів би почути відповідь. Хоча і розумію, що "підганяється" усе під програму бо саме там так подано. Тому й цікаво.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 21.04.2016, 22:41 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата mul44 ()
у нас тут же есть пара человек из "авторов", думаешь ответят?
А є причини щось приховувати? :)

Уважні користувачі наших посібників пам'ятають, що у 7 класі діти опанували основи мови програмування Паскаль. Мова Делфі - прямий спадкоємець Паскаля. Крім того, практично всі програми, наведені у тексті підручника без змін компілюються й у середовищі Lazarus.

Саме з опорою на це ведеться виклад матеріалу.

Цитата TYP ()
Хоча і розумію, що "підганяється" усе під програму бо саме там так подано.
Програма справді у цьому процесі не на останньому місці. Зокрема й експерти, аналізуючи рукопис, акцентують на відповідності програмі.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 21.04.2016, 22:52 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата TYP ()
Розділ 7 починається з поняття величини далі йдуть елементи введення даних, я так розумію Edit. Memo.., потім практична робота по ним і лише потім відводяться параграфи на цілі, дійсні, рядкові і тд дані. Виникло питання які ж завдання можна показати на отримання та обробку даних з елементів введення, якщо така передбачається не давши поняття типів даних. Той же калькулятор двух чисел... Чи Все набагато простіше????

Параграф "Елементи для введення даних" включає такі моменти: Компонент Edit - Поняття про перетворення типів (цілі й дійсні - в рядок і назад; пізніше буде розширене і узагальнене) - Компонент ComboBox - Функція InputBox. У вправі з вивчених засобів будується діалогова програма. Урок виходить досить насиченим, нудьгувати не доведеться.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 21.04.2016, 23:08 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
41 Практична робота 13. Складання та виконан-
ня лінійних алгоритмів опрацювання величин
в навчальному середовищі програмування
без
47 Перетворення величин одного типу на інший B)

1) Тема практичної - цитата з програми.
2) Для побудови не найпримітивніших проектів у Делфі потрібно вміти перетворювати типи. Тому цей матеріал включено у підручник. Поняття про такі перетворення вводиться трохи раніше, а у згаданому параграфі дається розгорнуто.
Подібні специфічні моменти з'являтимуться при "проектуванні" програми курсу на будь-яке конкретне середовище чи мову програмування. Це нормально.
LVV Дата: Пт, 22.04.2016, 06:46 | Повідомлення № 10
Прописаний назавжди
Повідомлень: 440
Нагороди: 5
Рейтинг: 127
Готовий відповісти на всі питання стосовно розділів 1-5.
(Ластовецький В.В.)
Шестопалов Дата: Пт, 22.04.2016, 07:13 | Повідомлення № 11
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
Нагороди: 18
Рейтинг: 280
Цитата TYP ()
Хотів би почути відповідь. Хоча і розумію, що "підганяється" усе під програму бо саме там так подано.
Якщо в "Аспекті" автори могли "собственное суждение иметь", то у конкурсі МОН потрібне безумовне виконання програми, якою б незграбною вона не була. Були випадки у минулому, коли колектив авторів втрачав своїх "бійців", що не витримували тиску редакторів та експертів. Ми і так дозволили "свавілля", що перестановкою одного розділу програми зібрали ІКТ в 1-му семестрі, а ОАП - в 2-у семестрі. Щоб не відрізнятися від інших, заради одержання держзамовлення, втрачені майже всі наші "фішки", відпрацьовані роками у реальному навчальному процесі.


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 22.04.2016, 07:59
TYP Дата: Пт, 22.04.2016, 08:16 | Повідомлення № 12
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Цитата Пилипчук_О_П ()
Урок виходить досить насиченим, нудьгувати не доведеться.
Про те, чим зайняти дітей при вивченні даної теми я знаю. Я просто спочатку глянув виклад у підручнику, а потім програму. От і виникло питання, як можна отримати дані з Edit не говорячи ні слова про типи даних. Але тепер розумію, що справа у програмі, але чому саме такий підїід?
Шестопалов Дата: Пт, 22.04.2016, 09:11 | Повідомлення № 13
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
Нагороди: 18
Рейтинг: 280
> Опубліковано запис вебінару для вчителів Хмельницької області:
> http://aconnect.hoippo.km.ua:8080/p1yjfcb1mea/

> Можна послухати конкурентів! :)

Вспомнил анекдот: После торжественного заседания выступает заводская самодеятельность.
В зале муж, главный бухгалтер, и его жена мирно беседуют. "Вот эта девушка в центре
- любовница директора, поёт - любовница главного инженера." "А твоя где?" "А вон третья справа".
Жена посмотрела так и эдак и говорит: "А наша лучше всех!"
Olena_Bondarenko Дата: Пт, 22.04.2016, 09:28 | Повідомлення № 14
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Відповідаю на запитання щодо виділення 5 параграфів на типи величин. Справа в тому, що підручник повинний чітко відповідати міністерській програмі. Як Ви бачите, програму в межах допустимого дещо "підкориговано" - більше часів на алгоритми з повтореннями і розгалуженнями, розділ "Алгоритми роботи зоб’єктами та величинами" розбито на 3 частини і т.п. Щодо питання "як можна отримати дані з Edit не говорячи ні слова про типи даних" - достатні для застосування Edit  пояснення про перетворення типів даються, і ознайомлення з елементами введення-виведення перед параграфами про величини виправдано - як працювати з величинами, якщо не знаєш, як вводити-виводити?
swetikccc Дата: Пт, 22.04.2016, 10:10 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата Шестопалов ()
> Можна послухати конкурентів! :)

Дякую за посилання.
Тепер зрозуміло що всі 4 підручника це "Делфі".
Буде натхнення подам Шарпік, а ні то по накатаній.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 8 класу (Обговорення підручників з інформатики для 8 класу)
  • Сторінка 1 з 20
  • 1
  • 2
  • 3
  • 19
  • 20
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.