 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Нова програма з інформатики (5-9 класи), 2017 рік
| |
gromko |
Дата: Вт, 31.01.2017, 19:02 | Повідомлення № 1 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Навчальні програми є дороговказом для освітян у їх повсякденній роботі, саме у них реалізуються як вимоги Державних освітніх стандартів, так і вимоги часу до рівня компетентності учнів, як майбутніх членів соціуму. Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. Без роботи на перспективу, без погляду в завтрашній день, наша освіта не зможе підготувати активного члена суспільства, здатного до самореалізації себе та трансформації і розвитку нашої держави.
Чинна програма у достатній мірі відображала освітні запити суспільства 5-річної давнини. Наразі вже сьогодні ми бачимо, що слід більше звернути уваги на: - розвиток інформаційної культури відповідно до стану розвитку технологій та вимог суспільства; - розвиток навичок операційного(алгоритмічного) мислення, алгоритмізації та програмування, як засобу реалізації себе у майбутньому; - створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання, роботи та саморозвитку; - основи систем захисту данних та безпеки при роботі в інформаційному середовищі; - основи мікроелектроніки та побудови інформаційно-комунікаційних систем; - етичні проблеми використання інформаційних технологій(кіберзлочинність та дотримання авторських прав); - розробка навчальних проектів, як один з ключових засобів як формування, так і перевірки рівня сформованості розвитку навчальних комптентностей учнів.
Загальний алгоритм оновлення програм 5-9 класів
До 7 лютого буде сформовано групу модераторів для онлайн обговорень програм на платформі EdEra та робочі груп з оновлення програм за предметами 9 лютого відбудеться нарада за участю Міністра освіти і науки для модераторів та керівників робочих груп. 13 лютого чинні навчальні програми розміщуються на платформі EdEra для загального обговорення, де всі бажаючі, авторизувавшись, зможуть висловити свої пропозиції та надати пропозиції щодо їх модернізації. З 13 лютого по 24 лютого триватиме перша сесія онлайн обговорення. З 28 лютого по 7 березня відбуватиметься робота над програмами у робочих групах за участі модераторів. 15 березня по 22 березня 2017 триватиме друга сесія онлайн обговорення оновлених програм. З 30 березня по 8 квітня робочі групи спільно з модераторами допрацьовуватимуть програми. З 8 квітня по 25 квітня 2017 р. триватиме експертне обговорення оновлених програм На початку травня 2017 р. доопрацьовані програм будуть представлені на засіданні Колегії МОН.
|
|
| |
W-w-W |
Дата: Вт, 31.01.2017, 19:36 | Повідомлення № 2 |
| Цитата gromko (  ) Програми не повинні бути “замороженими” на сучасному рівні розвитку школи, а працювати на випередження, оскільки сучасний світ став дуже динамічним, і той рівень компетентностей, який пропонується до опанування сьогодні, фактично був актуальним вчора. це все красиві слова, а напрактиці все по іншому і скажіть, що не так.
-Великою проблемою є видавництво підручників, які не встигають за змінами програм і приходом в школи, як на мене, краще б за ці кошти хоч би по 1 ноуту нормальному подарували на компютерний клас в кожну школу України, бо в багатьох школах труба з технікою;
- що кращого добавлять чи знімуть в програмах, просто безкінечно двигають розділами та темами, а толку 0
На днях читав класну статтю про реформу освіти, яка не на один рік розрахована і підходи нові, і класів 12, і встарших класах зменшать кількість предметів і чуть не професіоналів буде випускати школа і т.д. а що ми матимем в результаті, хто це все робить там звисока не бачить, що тут внизу. Міняють програми, підручників нема толком, а в школах відбуваються чудеса по всій Україні, значна частина дітей з початкової школи переходить в старшу і читати не вміють, і рахувати не вміють, я не виню вчителів початківців, ситуація така вцілому по всій державі, зверху на все очі закривають, дурні проекти вводять, рейтингами школам "руки викручують" а основам дітей нема коли навчати, бо система ніяка, розбита нанівець і нова реформа нічого не змінить, бо проблема не вирішується, а усугубляється, ми отримуємо не знати що в результаті
|
|
| |
gromko |
Дата: Вт, 31.01.2017, 19:50 | Повідомлення № 3 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата W-w-W (  ) це все красиві слова, а напрактиці все по іншому і скажіть, що не так. Кожному вчителю пропонують долучитися до розробки програми, причому обговорення буде вестись публічно на платформі EdEra
Цитата W-w-W (  ) -Великою проблемою є видавництво підручників, які не встигають за змінами програм і приходом в школи Ви користуєтесь підручниками? Як на мене, у більшості випадків ними скористатись неможливо, адже вони написані авторами "під себе" (хоча є винятки)
Цитата W-w-W (  ) хоч би по 1 ноуту нормальному подарували на компютерний клас в кожну школу України, бо в багатьох школах труба з технікою;
Ноутбук і школа - несумісні речі по санітарно-гігієнічним вимогам
Цитата W-w-W (  ) На днях читав класну статтю про реформу освіти, яка не на один рік розрахована і підходи нові, і класів 12, і встарших класах зменшать кількість предметів і чуть не професіоналів буде випускати школа і т.д Ідея непогана, але всі повинні розуміти, що головним чинником якості освіти є не програма і пошуки смислу слів "компетентність" і "компетенція", а фаховий рівень вчителя, а він, у більшості випадків, "нижче плінтуса"
Цитата W-w-W (  ) Міняють програми, підручників нема толком, а в школах відбуваються чудеса по всій Україні, значна частина дітей з початкової школи переходить в старшу і читати не вміють, і рахувати не вміють, я не виню вчителів початківців Тут винна в першу чергу система, яка дозволяє зараховувати до педагогічних вишів "абітурієнтів" з балами 135-145
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Вт, 31.01.2017, 20:58 | Повідомлення № 4 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата gromko (  ) Ідея непогана, але всі повинні розуміти, що головним чинником якості освіти є не програма і пошуки смислу слів "компетентність" і "компетенція", а фаховий рівень вчителя, а він, у більшості випадків, "нижче плінтуса" Питання. Чому конкурси типу вчитель року не піднімають рівень?
Цитата gromko (  ) Тут винна в першу чергу система, яка дозволяє зараховувати до педагогічних вишів "абітурієнтів" з балами 135-145 Отже, як писала пані Ктара про кроваті в борделі....
|
|
| |
Ktara |
Дата: Вт, 31.01.2017, 21:10 | Повідомлення № 5 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| Цитата swetikccc (  ) Отже, як писала пані Ктара про кроваті в борделі.... Ото стоило написать анекдот, а тут и обсуждение смены программы. Счас скажут что это все из-за меня Но, глядя, на результат обсуждений - таки понимаю. что анекдот - это реальность
|
|
| |
gromko |
Дата: Ср, 01.02.2017, 07:37 | Повідомлення № 6 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата swetikccc (  ) Питання. Чому конкурси типу вчитель року не піднімають рівень?
Конкурси показують рівень, і аж ніяк не піднімають - за їх допомогою пробують шукати кращих (не завжди )
|
|
| |
DPV |
Дата: Ср, 01.02.2017, 20:20 | Повідомлення № 7 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Цитата gromko (  ) Ідея непогана, але всі повинні розуміти, що головним чинником якості освіти є не програма і пошуки смислу слів "компетентність" і "компетенція", а фаховий рівень вчителя, а він, у більшості випадків, "нижче плінтуса" Хто взагалі ввів це слово - компетентність? Начебто багато значить, але в дійсності абсолютно нічого. Знаєш і вмієш - це конкретно, а компетентний - чув дзвін, та не знаєш де він.
Сьогодні був у лікарні, до лікаря велика черга, і напроти був хлопчик, мама сказала, що йому три роки, і щоб відволікти його, дала йому смартфон. Ця дитини впевнено, сама в ньому знайшла, а потім вибирала, змінювала собі іграшки і грала з пристрастю. Розмовляти впевнено ще не вміє, але користуєть смартфоном, вибирає музику.
Це компетентна особа, чи ні? На таких дітей будуть розраховані нові програми?
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Ср, 01.02.2017, 21:03 | Повідомлення № 8 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Погоджуюсь! Учні вийдуть зі школи компетентними у всьому, але реально нічого не знатимуть і нічого не вмітимуть!
|
|
| |
gromko |
Дата: Ср, 01.02.2017, 22:29 | Повідомлення № 9 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата DPV (  ) Хто взагалі ввів це слово - компетентність? Начебто багато значить, але в дійсності абсолютно нічого. Знаєш і вмієш - це конкретно, а компетентний - чув дзвін, та не знаєш де він. Щодо "компетентностей" і "компетенцій", то це все лиш семантика, гра в слова, так як і "особистістно-орієнтоване" чи "дифереційований підхід" - апріорі освіта повинна бути ообистістно-орієнтованою, до кожного учня повинен використовуватись дифереційований підхід, а по закінченні школи учні повинні бути певною мірою компетентні у тих предметах, що вони вивчали, тобто знати як, що і коли використовувати те, що їм втокмачували протягом 11 класів. Красивими словами наші керівники намагаються приховати жахливий стан освіти в Україні. Раніше були кадри, виховані "совковою" системою, які знали навчальний матеріал і програмові вимоги, але їх вижили безгрошів'ям і формалізмом, коли мірилом учительської роботи стали красиві презентації і стоси звітів. Тепер гроші неначе появились, але прийшли нові "кадри" з колишніх трієчників...
Цитата DPV (  ) Сьогодні був у лікарні, до лікаря велика черга, і напроти був хлопчик, мама сказала, що йому три роки, і щоб відволікти його, дала йому смартфон. Ця дитини впевнено, сама в ньому знайшла, а потім вибирала, змінювала собі іграшки і грала з пристрастю. Розмовляти впевнено ще не вміє, але користуєть смартфоном, вибирає музику. Це компетентна особа, чи ні? На таких дітей будуть розраховані нові програми?
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Чт, 02.02.2017, 03:27 | Повідомлення № 10 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата DPV (  ) Хто взагалі ввів це слово - компетентність? Людям теж треба годувати дітей. Навіть якщо це "трохи" "напрягає" всю державу.
Цитата DPV (  ) На таких дітей будуть розраховані нові програми? Так
Цитата Bandalak (  ) Учні вийдуть зі школи компетентними у всьому, але реально нічого не знатимуть і нічого не вмітимуть! Ну той що? Можливо вони "завалять" цей світ, який будували ми (?), ну й попередники. А може й ні.. Наші батьки про нас так само думали.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Чт, 02.02.2017, 08:07 | Повідомлення № 11 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Просто напросто неможливо поєднати совковість (без лапок) і західний (штатовський наприклад) підхід. 1 Створіть перелік освітніх послуг. 2 Дайте право вибору дітям. 3 Вибрали танці-шманці, їх діло, але в них вони повинні бути "компетентні" і відповідати за свій вибір.
4 Завжди знайдеться частина яка зробить "вірний" вибір. 5 Діло школи надати якісний продукт танців-шманців також.
або совковий підхід, але без комбінацій з західним.
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Чт, 02.02.2017, 11:24 | Повідомлення № 12 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| Шановні колеги, досвідчені і ефективні вчителі в реальному навчальному процесі! Чому ви чекаєте, поки недосвідчені і неефективні "спеціалісти" МОНУ з нереальними фантазіями складуть для вашого безумовного виконання черговий шедевр? Може з поваги до себе створимо власну альтернативну програму з інформатики для 5-9 класів?
Відредаговано: Шестопалов - Чт, 02.02.2017, 11:55 |
|
| |
novichok |
Дата: Чт, 02.02.2017, 15:35 | Повідомлення № 13 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 403
| Цитата Шестопалов (  ) з поваги до себе створимо власну альтернативну програму Чудова думка!!!!
|
|
| |
Шестопалов |
Дата: Чт, 02.02.2017, 15:39 | Повідомлення № 14 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1713
| "Начнём, пожалуй!" Для початку пропоную для обговорення таку структуру нашої програми: 5-7 класи: 1 семестр (18 год.) - ІКТ, 2 семестр (17 год.) - ОАП; 8-9 класи: 1 семестр (36 год.) - ІКТ, 2 семестр (34 год.) - на вибір ОАП або ІКТ
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Чт, 02.02.2017, 16:46 | Повідомлення № 15 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| 5-7 класи: - ІКТ 8 клас: - ОАП 9 клас: - на вибір ОАП або ІКТ
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |