 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Конструктивні зауваження до всіх підручників для 9-го класу
| |
Bandalak |
Дата: Пт, 25.12.2009, 23:53 | Повідомлення № 1 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6403
| Я пропоную діючим вчителям, котрі викладають у 9-му класі по тому чи іншому підручнику, аналізувати його "по гарячих слідах". Будемо писати тут про таке: 1. Який підручник Вам дістався по держзамовленню (або ви придбали додатково); 2. Наскільки він відповідає програмі Завадського; 3. Знайдені помилки та недоречності; 4. Побажання та зауваження; 5. Інформацію про те, як сприймають матеріал учні; 6. Чи встигають учні за урок все опанувати; 7. Як працюють учні з підручником вдома; 8. Чи достатньо цього підручника для підготовки вчителя до уроку; 9. Які додаткові засоби розроблені до підручника і яка їх якість. Обговоренню підлягають усі існуючі підручники для 9-го класу: 1. " Інформатика. 9 клас"/Ривкінд, Чернікова, Шакотько, Лисенко; "Генеза". 2. " Інформатика. 9 клас"/Завадський, Стеценко, Левченко; "BHV". 3. " Інформатика. 9 клас"/подружжя Володіних; "Гімназія". 4. " Інформатика. 9 клас"/Морзе, Вебер, Кузьминська; "Школяр". 5. " Інформатика. 9 клас. Підручник для 12-річної школи"/Глинський; "Деол". 6. " Інформатика. 9 клас. Перший рік"/Шестопалов, Пилипчук, Табарчук; "Аспект". Якщо хтось з авторів заперечує проти такого обговорення - кричіть і ми прибиремо ваш підручник із цієї теми!!! Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
koljada |
Дата: Нд, 24.01.2010, 22:50 | Повідомлення № 31 |
Часто заходить...
Повідомлень: 95
| Quote (salal) програма 9-го класу переобтяжена нудною і малозрозумілою для учнів теорією Підтримую! Підручник І.Завадського, який отримала наша школа, розрахований на учнів, які мають навички роботи вдома, або хоча б другого року навчання. Це раз. Ну ладно RAR умовній, а NERO, чи Касперський? Невже якась школа придбала, чи може МО роздає? Треба розробникам програм враховувати забезпеченість шкіл програмами. Я жодної практичної на провів, 17 учнів - ділити не можна (не менше 8 у групі), лише у одного вдома є ноутбук, інші - з чистого листа навчання, суцільна теорія. А клас - 4+1. Тому і доводиться вибирати теорія, чи практика. Таке враження, що у нас міністерство на одному острові, автори на іншому, вчителі з учнями на іншому, та й той готовий розколотись. А чує той до кого вітер попутний. Добре, що хоть автори голос подали, образились тільки даремно. Підручник це ж не твори Маркса-Енгельса, для поличок. На мою думку, для учнів, які не мають постійного доступу до ПК, необхідно 2 години - на першій теорія та знайомство з інтерфейсом, інструментами, прийомами роботи, а на другому часі самостійна робота над практичною роботою.
|
|
| |
filnick |
Дата: Нд, 24.01.2010, 23:33 | Повідомлення № 32 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (salal) програма 9-го класу переобтяжена нудною і малозрозумілою для учнів теорією. Іноді здається, що ми занімаємося професійною, а не загальною освітою. Це стосується, на превеликий жаль, не тільки інформатики, а й більшості навчальних предметів, які вивчаються у 9 класі.
|
|
| |
salal |
Дата: Пн, 25.01.2010, 07:47 | Повідомлення № 33 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Quote (koljada) На мою думку, для учнів, які не мають постійного доступу до ПК, необхідно 2 години - на першій теорія та знайомство з інтерфейсом, інструментами, прийомами роботи, а на другому часі самостійна робота над практичною роботою. Для технологічної дисципліни (а шкільна інформатика сьогодні - це саме технологічна на 70% дисципліна) це досить правильний підхід. Практика трудового навчання в нормальній радянській системі освіти була кращим підтвердженням цього. Щоб навчити щось робити, потрібен певний час на відпрацювання прийомів. Нажаль сучасні науковці від освіти цього не розуміють, а скоріше - не хочуть розуміти.
|
|
| |
Осип |
Дата: Пн, 25.01.2010, 11:06 | Повідомлення № 34 |
Новий користувач
Повідомлень: 4
| Quote (salal) Чи є необхідність 9-класникам (початківцям у вивченні інформатики) давати таку інфомацію і так детально? Дуже справедливе зауваження. Бачу повну байдужість учнів до підручника. Перестали читати підручник і заявляють, що нічого не розуміють. Бачу, що хитрять. Просто не читають і все. Намагаюсь щось пояснити. Безрезультатно. По очах бачу, що їм це не цікаво. Проблема і в підручнику і в програмі і в змісті освіті. Але як це можна змінити сьогодні?
|
|
| |
Вчитель-з-Києва |
Дата: Пн, 25.01.2010, 11:20 | Повідомлення № 35 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 365
| Quote (Осип) Бачу повну байдужість учнів до підручника. Перестали читати підручник і заявляють, що нічого не розуміють. Бачу, що хитрять. Просто не читають і все. А Ви спробуйте використовувати "Робочий зошит", коштує всього 6 грн., ПІДХОДИТЬ ДО БУДЬ-ЯКОГО НАПИСАНОГО ЗА ПРОГРАМОЮ ПІДРУЧНИКА. Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl Під час виконання практичних робіт ДОЗВОЛЯЙТЕ КОРИСТУВАТИСЯ будь-якою інформацією. Нехай підглядають, списують, користуються шпаргалками. Це не допоможе, завдання складені так, що більше 3-4 балів не "заробиш", якщо не вивчив матеріал за підручником. Quote (Осип) щось пояснити. Безрезультатно. Помагайте лише тим, хто звернеться до Вас з питанням. Всі інші, якщо хочуть бути (ЦЕНЗУРА), то це їх вибір!
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пн, 25.01.2010, 16:22 | Повідомлення № 36 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (Вчитель-з-Києва) А Ви спробуйте використовувати "Робочий зошит", коштує всього 6 грн., ПІДХОДИТЬ ДО БУДЬ-ЯКОГО НАПИСАНОГО ЗА ПРОГРАМОЮ ПІДРУЧНИКА. Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl Під час виконання практичних робіт ДОЗВОЛЯЙТЕ КОРИСТУВАТИСЯ будь-якою інформацією. Нехай підглядають, списують, користуються шпаргалками. Це не допоможе, завдання складені так, що більше 3-4 балів не "заробиш", якщо не вивчив матеріал за підручником. І чому може навчити ця практична? Тому що спільні документи уже розшарені, так ні їх потрібно ще розшарити. Для чого йти через мережу знаючи айпі? А для вчителя скільки роботи
Відредаговано: swetikccc - Пн, 25.01.2010, 16:25 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |