Ср, 27.09.2023, 14:22
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
Візуальне програмування VS процедурного
На вашу думку в 2010-11 н.р. і подальшому який вид програмування варто вивчати в школі?
1.Процедурне "класичне" програмування та адаптований до навчання Pascal (консольний режим).[ 10 ][31.25%]
2.Процедурне "класичне" програмування, але більш "серйозніша" мова С (консольний режим)[ 8 ][25.00%]
3.Візуальне програм. (Visual Basic) для розв’язку навч. задач у вигляді програм з інтерфейсом, без ООП[ 7 ][21.88%]
4.Візуальне програм. з використанням мов, що використовують .net, напр. Visual Basic .net без ООП[ 3 ][9.38%]
5.Візуальне програмування з використанням мов, що використовують платформу .net + ООП[ 4 ][12.50%]
Усього відповідей: 32
kom_adm Дата: Чт, 01.07.2010, 17:28 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
Нагороди: 19
Рейтинг: 217
Дане питання в мене виникло після дискусії в темі Вибираємо мову програмування і візуальне середовище. То що ж вчити далі?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
mio Дата: Чт, 01.07.2010, 17:53 | Повідомлення № 2
Тут живе...
Повідомлень: 124
Нагороди: 2
Рейтинг: 29
Quote (Ковальчук_Олександр)
Згідно позиції пана Завадського та його програми

Гарні слова, "бадьорять", але який тут зв'язок?>>
"Потрібно переходити на візуальне програмування, основним аргументом є Підвищення Інтересу та Мотивації до навчання, підняття Престижу програмування".
Підтримую Олександра, об'єктивні реалії.


Відредаговано: mio - Чт, 01.07.2010, 18:02
serbor Дата: Чт, 01.07.2010, 18:25 | Повідомлення № 3
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (mio)
основним аргументом є Підвищення Інтересу та Мотивації до навчання, підняття Престижу програмування

Это точно. А вот мнение моего бывшего ученика, победителя нескольких областных и всеукраинских олимпиад и конкурсов (только что из ICQ)
01.07.2010 18:19:53 Сергей Баринов: с ООП мне кажется даже легче, ведь эта концепция придумана потому, что нас окружают объекты реального мира
vvv Дата: Вт, 07.09.2010, 15:49 | Повідомлення № 4
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
У минулому році вивчали Visual Basic як у матиматичному класі так і в гуманітарному. І там і там учням було цікаво. На створення форм уходить не так багато часу як здається. Даже дуже слабкі учні, які ніколи в житті не складуть НАМ програми на пошук елементу масива, мають можливість скласти форму і заробити собі мінімальну оцінку

Додано (07.09.2010, 15:49)
---------------------------------------------
А учні маткласу робили проекти і є досить вдалі

BBC Дата: Вт, 07.09.2010, 20:00 | Повідомлення № 5
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Візуальне програмування це добре, але на вивчення саме алгоритмізації часу не залишиться. Треба або збільшувати кількість годин або вивчати ази алгоритмізації, а для цього досить процедурного програмування у консольному режимі
Глинський__Ярослав Дата: Вт, 07.09.2010, 21:45 | Повідомлення № 6
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Ковальчук_Олександр)
Дане питання в мене виникло після дискусії в темі Вибираємо мову програмування і візуальне середовище.

Шановні вчителі і викладачі!
Прошу продовжити обговорення врамках піднятої раніше теми. Ця тема дублює відкриту раніше і я прошу модераторів перенести всі повідомлення туди.
Тут я прокоментую Ваше голосування.
Повернення до Паскалю не буде. ЖОден автор підручника для 11 класу не рискне писати про Паскаль. Вірт зробив свою справу, заморочив всім голову мовою, яку можна вивчати безмежно довго. Школярам цього не треба.
Мета яка? Передати суть алгоритмізації і продемонструвати це в сучасному середовищі. Чи треба для цього щось більше, ніж VB. Хай мене вибачать фанати мови С відповідь така: Ні, не потрібно! Чи потрібне ООП в класичному розумінні з класами, з побудовою форми вручну і т.д. і т.п.? Ні, не потрібне.
Потрібно грамотно і цікаво подати суть візуального програмування. Хто це сказав, що такого програмування немає? В мене на сайті десь є така фраза: Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій.
Яке середовище вибрати? Годиться VB6, але воно платне, отже відпадає. Годиться середовище VB в MS Office. Супер!
Годиться VB .Net, але середовище громіздке і досить таки складнувате. Занадто накручене. Тому оптимальним на мою думку є VB в MS Office.
А зараз всіх прошу назад у мою тему, хай вибачає п. Олександр.
mouse Дата: Вт, 07.09.2010, 21:49 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
На мою думку середовище Visual Studio Express саме те, що потрібно.
1. Безкоштовне
2. Достатнє
3. Интерфейс зручний не тяжчий за VB.

А те що э у Офисі, пробачте, але він також коштує гроші.

BBC Дата: Ср, 08.09.2010, 04:15 | Повідомлення № 8
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Quote (Глинський__Ярослав)
Потрібно грамотно і цікаво подати суть візуального програмування. Хто це сказав, що такого програмування немає? В мене на сайті десь є така фраза: Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій.

Є поняття АЛГОРИТМІЗАЦІЯ, а є програмування... Так от для вивчення саме алгоритмізації, на мою думку, більш придатний Паскаль, як навчальна мова.


Відредаговано: BBC - Ср, 08.09.2010, 04:15
alex Дата: Ср, 08.09.2010, 07:17 | Повідомлення № 9
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (BBC)
Так от для вивчення саме алгоритмізації, на мою думку, більш придатний Паскаль, як навчальна мова.

Абсолютно згоден. Він відносно простий, що в свою чергу дає можливість
без відносно великих затрат часу навчити учнів записувати
алгоритми на цій мові програмування.
swetikccc Дата: Ср, 08.09.2010, 08:21 | Повідомлення № 10
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Глинський__Ярослав)
Вірт зробив свою справу, заморочив всім голову мовою, яку можна вивчати безмежно довго.

Пане Ярославе, як не дивно, Вірт зробив чудову мову для вивчення алгоритмызації.
Те що пропонується по програмі , без різниці вчити чив Делфі, чи в Студіо......
А краще зовсім не вчити.))))
Для чого піднімати престиж програмування для друкарки?)))

Додано (08.09.2010, 08:21)
---------------------------------------------

Quote (Глинський__Ярослав)
Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій.

Часто розуміння у нас , відрізняється від розуміння всього світу.
Ну є ж Майкрософта чудова книжечка по Шарпу для учнів, ну візьміть її за основу, ну зробітьхоч вступ в ООП.
Так ні ми йдемо своїм шляхом. :)
sergey1979 Дата: Ср, 08.09.2010, 08:36 | Повідомлення № 11
Прописаний назавжди
Повідомлень: 435
Нагороди: 3
Рейтинг: 33
Вирішив в ввести в 9 класі факультатив з Основ візуального програмування. Якраз можна і дітей підготувати до олімпіади. Але згідно програми цього факультатива здається нікуди я їх ніякі задачки рішати не повезу. Щось я не пригадую на районній олімпіаді завдань на створення форм, а більше про їжачків які ходять "квадратами " від дерева до дерева збираючи максимальну кількість яблук. Як на мою стару голову (30 років :) ) в ній програмі все "перевернуто" - в перших уроках відразу ж редагування коду, а поняття ідентифікатора та змінної аж в середині курсу.
Як на мене "перетаскувачів компонентів" й так достатньо, а от програмістів з цього курсу навряд чи вивчиш (виховаєш).
P.S. Після того як оголосив 9 класникам про факультатив з програмування, до мене підійшов один учень і заявив що він Делфах вже може клепати програми, мовляв зарахуйте мені курс. а я ходити до нього не буду, то я дав йому найлегшу задачку з Караванової... Він опустив голову... Сказав, що буде ходити на факультатив.
Розумію що програмування потрібно бути сучасним, але ж не "галопом по Європам".
pasichov Дата: Ср, 08.09.2010, 09:57 | Повідомлення № 12
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Глинський__Ярослав)
Хто це сказав, що такого програмування немає? В мене на сайті десь є така фраза: Під візуальним програмуванням розуміємо візуальне конструювання форми, наповнення її стандартними елементами керування і створення кодів обробників подій.

Візуального програмування не існує. Є ВІЗУАЛЬНІ СЕРЕДОВИЩА, що полегшують розробку програм з використанням ООП, причому для РІЗНИХ МОВ! Тут просто підміна понять - ПРОГРАМУВАННЯ замінюється навичками роботи з тим чи іншим візуальноми середовищем. На мій погляд, навчання такому "програмуванню" - це навчання того, як мити автомобіль (аби був гарний!) замість того, щоб вчитися ним керувати.
Переконаний, що навідь в рамках обмеженого часу на вивчення теми потрібно в учня формувати навички алгоритмічного мислення, а це можливо лише шляхом конструюівання алгоритмів розв'язування задач математичного змісту, хай найпростіших.(Відчуваю, що будуть заперечення. Скажете - не сучасно. Зате КОРИСНО!!!!) Тут консольних додатків достатньо. А клацати мишкою діти добре вміють і завдяки іншим темам.


Відредаговано: pasichov - Ср, 08.09.2010, 09:58
dpi Дата: Ср, 08.09.2010, 11:19 | Повідомлення № 13
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
А клацати мишкою діти добре вміють і завдяки іншим темам.

Я, правда, это называю собиранием кубиков или пазлов.
PTetyana Дата: Ср, 08.09.2010, 12:43 | Повідомлення № 14
Прописаний назавжди
Повідомлень: 313
Нагороди: 3
Рейтинг: 51
Шановні колеги, прочитала вашу дискурсію, але не знайшла в ній відповіді на питання - що далі викладати? Мені, як і багатьом вчителям (які не знають багато мов програмування, не мають видатних досягнень на олімпіадах, і т.д) хотілося б почути рекомендації людей знаючих - яку мову опановувати далі. За цей рік потрібно вивчити цю мову самій, а потім в 11 кл. викладати її учням. У мене в основному технологічні та філологічні профілі, але є математичний - яке середовище встановити на Пк і що викладати - не знаю. Може хтось щось порадить?
gromko Дата: Ср, 08.09.2010, 15:42 | Повідомлення № 15
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Quote (PTetyana)
але не знайшла в ній відповіді на питання - що далі викладати? Мені, як і багатьом вчителям (які не знають багато мов програмування, не мають видатних досягнень на олімпіадах, і т.д) хотілося б почути рекомендації людей знаючих - яку мову опановувати далі. За цей рік потрібно вивчити цю мову самій, а потім в 11 кл. викладати її учням. У мене в основному технологічні та філологічні профілі, але є математичний - яке середовище встановити на Пк і що викладати - не знаю. Може хтось щось порадить?

Пані Тетяно! Наші колеги зазвичай люблять поговорити, але все вже давно вирішено. Читаємо програму (академічний рівень):
Звернімо особливу увагу на зміст розділу «Проектування і розробка програмного забезпечення». Підтема «Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм» передує підтемі «Основи структурного програмування», оскільки автори програми пропонують уникати використання штучних навчальних або застарілих середовищ програмування, що орієнтовані на відображення інформації у текстовому режимі. Усі програми, які розроблятимуть учні, мають відповідати принципам функціонування сучасного програмного забезпечення в середовищі операційної системи з графічним інтерфейсом. Досягти цього дозволяє використання єдиного середовища візуальної розробки програм, такого як Borland Delphi або Microsoft Visual Studio, протягом всього навчання основам програмування.
Підкреслимо, що автори прагнули дотримуватися об’єктно-орієнтованої парадигми програмування, згідно з якою прототипом програми є не алго­ритм, а об’єктне середовище, кероване подіями. Цей підхід визначив послі­довність подання матеріалу в підтемі 6.1: лише після понять програми, об’єк­ту та події вводиться поняття алгоритму, як основи програмної логі­ки, що є однією зі складових програмного забезпечення.

Тобто варто вже вчити (для себе) Delphi або Visual Basic - перша походить від Паскаля, друга - від Бейсика. Зверніть увагу, що Delphi є платною програмою, а Visual Studio останніх версій може "не піти" на старому комп’ютері. Можна спробувати Lazarus - той самий Delphi, але безкоштовний.
Завантажити Lazarus для Windows - http://sourceforge.net/project....ownload

Прочитати - http://freepascal.ru/ .

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Візуальне програмування VS процедурного (Що краще викладати далі?)
  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2023.