Образование в США Флаги на колледже свидетельствуют, что здесь учится студент/ы из Украины
В Америке высшие учебные заведения преимущественно частные. Стоимость обучения колеблется в пределах $30-50 тысяч в год, но можно получить стипендию, которая покрывает от 30 до 95% затрат.
Эмигранту на это особо рассчитывать не стоит, в вузах достаточно большая конкуренция. Но если вы участвовали в международных конференциях, академических конкурсах, профессиональном спорте, тогда шансы повышаются.
Разницу между украинской и американской системами образования я поняла еще в первые месяцы, когда жила напротив общежития Йельского университета. Однажды вышла на улицу в час ночи и увидела, что практически все окна общежития светятся. Спросила профессора, какой сегодня праздник, что отмечают студенты? Он удивленно взглянул на меня и ответил, что они учатся, как всегда. Студенты здесь действительно учатся, а не веселятся "от сессии до сессии". Через год, когда я стала студенткой, мне пришлось пахать так же, по много часов в день. Университетские библиотеки, как правило, работают до двух ночи. В Штатах библиотека – это 2-3-х этажное здание, где помимо читальных и компьютерных залов есть комнаты, которые можно использовать либо для индивидуальных занятий, либо для маленьких учебных групп. В "тихих" залах, где нельзя разговаривать, порой не найти места. Студенты часто делают домашние задания в библиотеках: тишина и вдохновляющая атмосфера.
Если и у нас так пахать... Каждый год уезжает 1-2 ученика: Канада, Польша, Германия. Приезжают на каникулах худые как велосипеды. Но бывают и обломы. Возвращаются после окончания в Украину и работают наравне со всеми. Более того, те, кто здесь учился, зарабатывают в Украине не хуже тех, кто там остался. Знал бы, где упадешь...
Я не знаю де такі тести китайські брали. А от історія з перших рук, Самсунг брав обдарованих дітей до себе в Корею, щось на кшталт коледжа. Так от наші діти поїхали в 16-17 років, китайці 21-22.
Йшли в комплекті з китайськими ПК.))) Ну, а якщо серйозно, то з соціальної мережі. Розумію, що це може бути жарт, хоча хз. Відповідь занадто очевидна: звичайний усний рахунок (китайці читають навпаки: 86, 87, 88,89,90,91). Тому думаю, що подібний тест не є надто складним для китайських першокласників (при умові, що вони вміють рахувати в межах 100).
Чомусь я не думаю що китайці читають з права наліво, та ще стоячи на голові. Вертикальне старе письмо у них дійсно було справа, свитки у них так розкручувалися. А праве у евреїв і арабів.
Традиционно китайцы писали сверху вниз, а столбцы шли справа налево. В некоторых случаях (например, на вывесках) использовалось горизонтальное письмо справа налево.
Позже стал использоваться также «европейский» способ письма — горизонтально слева направо.
Горизонтальное письмо раньше использовалось только при необходимости поместить буквы в горизонтальную линию, например, на вывесках. Горизонтальное письмо справа налево, таким образом, это просто вертикальное письмо, в котором колонки состоят из единственного символа.
Сегодня такое направление письма используется редко под влиянием европейских языков из-за трудностей с компьютерной поддержкой. Однако знаки и вывески зачастую пишут справа налево для придания оттенка архаичности и традиционности.
1. Навчальний рік починається 8-16 серпня, закінчується до 1 липня. 2. Канікули в І півріччі – картопляні (3-4 дні) – різдвяні (2 тижні) 3. Канікули в ІІ півріччі – лижні (1 тиждень) – великодні (1 тиждень) 4. В класі працює вчитель і помічник вчителя. 5. Шкільної форми немає, змінне взуття обов’язкове. 6. Прийнята 10-ти бальна система оцінювання знань, але до 7 класу використовується тільки словесна оцінка. До 3 класу оцінка повністю відсутня. 7. Школа закрита на електронний замок. 8. Всі школи підключені до державного електронної системи «Wilma». У батьків є код доступу. 9. Домашніх завдань немає. 10. Навчання коло дошки відсутнє. СІМ ПРИНЦИПІВ ФІНСЬКОЇ ОСВІТИ І. РІВНІСТЬ 1. Шкіл (від 11-ть учнів до 960 учнів) 2. Всіх предметів (поглиблене вивчення відсутнє) 3. Батьків (анкети про батьків заборонені) 4. Учнів (порівняння учнів заборонено) 5. Вчителів 6. Прав дорослого і дитини (з 1-го класу вивчають права учнів і навчають оскаржувати дії дорослих соціальному працівнику) ІІ. БЕЗКОШТОВНІСТЬ 1. Освіта. 2. Обіди. 3. Екскурсії, музеї і позакласна робота. 4. Шкільний транспорт. 5. Підручники, канцелярія, ноутбуки і планшети. 6. Відсутність збору грошей (заборонено!!!). ІІІ. ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ 1. Обов’язковий індивідуальний план навчання і розвитку дитини (визначається об’єм матеріалу, кількість вправ і завдань, додаткових занять індивідуально). 2. Підтримуюче навчання слаборозвинутих учнів у школі. 3. Корекційне навчання проводяться у малих групах або індивідуально. IV. ПРАКТИЧНІСТЬ Всі предмети (їхній зміст і програма навчання) орієнтовані на практичну потребу учнів у майбутньому житті. V. ДОВІРА 1. Відсутні відділи освіти і методкабінети (повна автономність навчального закладу). 2. Відсутні перевірки і екзамени. 3. Програма навчання, яку пропонує Міністерство освіти, носить загальні рекомендації, а вчитель сам вибирає методи навчання. VІ. ДОБРОВІЛЬНІСТЬ 1. Вчаться ті, хто хоче вчитися. Вчителі заохочують учнів до навчання, але вчитися не заставляють. 2. Якщо учень не хоче (або не може) вчитися, його орієнтують на майбутню професію. 3. В кожній школі є спеціальний педагог – вчитель майбутнього, який допомагає учневі вибрати майбутню професію і куди поступити на навчання. 4. Залишатися на другий рік не соромно, бо кожен учень розвивається в різному темпі. Тому існує додатковий 10 клас. VІІ. САМОСТІЙНІСТЬ 1. Нові теми вчитель не розповідає – вони є в підручнику. 2. Вчитель вчить учнів користуватися довідниками, додатковими текстами, інтернетом, комп’ютером і знаходити потрібні ресурси, щоб вирішити поставлену проблему. 3. З кожним учнем вчитель, якому допомагає помічник, працює індивідуально, як консультант і коректор. ПРЕДМЕТИ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ 1. У І-ІІ класах вивчають рідну мову, читання, математику, природу, релігію, музику, малювання, працю, фізкультуру (займаються улюбленим видом спорту 1-3 рази в тиждень). 2. У ІІІ класі додається вивчення англійської мови, а в ІV класі – ще одна іноземна мова (за вибором). 3. З ІV класу вводяться додаткові предмети за вибором: комп’ютерна грамотність, робота з деревом, хоровий спів, гра на музикальних інструментах. 4. У V класі додається біологія, хімія, фізика, географія і історія (інтегровані курси). 5. Всі предмети у І- VI класах веде один вчитель. Гра на музикальних інструментах обов’язкова для всіх і протягом навчання учні випробовують свої вміння на всіх існуючих музичних інструментах. 6. У VIІ-ІХ класах всі вище перераховані предмети зберігаються у навчальному плані школи. Трудове навчання не ділиться на хлопчиків і дівчаток. В ІХ класі протягом двох тижнів учні знайомляться з трудовим життям, знайшовши собі місце роботи. 7. В державній електронній системі «Wilma» батьки знаходять всю необхідну інформацію про навчання своїх дітей у школі: пропуски занять, відгуки вчителя, психолога, соціального працівника, вчителя майбутнього, фельдшера. Виставлені в електронній системі оцінки беруться до уваги тільки батьками. Вони не псують репутацію школи та вчителів і не впливають на їхній рейтинг. 8. По рекомендації вчителів (замість домашнього завдання) батьки зобов’язані водити учнів у музеї, басейн та на природу. ПІСЛЯМОВА Як висновок: діти по ночам не кричать від нервового напруження, не мріють якнайшвидше вирости і закінчити школу, не мають ненависті до школи і вчителів, не тероризують себе і сім’ю, щоб підготувати чергові екзамени чи тести, не ходять до репетиторів. Спокійні, розважливі і щасливі – вони читають багато книжок в оригіналі (І місце в світі), дивляться різноманітні фільми в оригіналі, освоюють нові комп’ютерні програми, складають музику, театральні п’єси, пишуть вірші та романи, багато співають і активно займаються спортом. Вони радіють життю, дорослішаючи поступово, і в той же час ще встигають і вчитися. Тобто, фінська система освіти дійсно є гармонійною і повернута обличчям до дитини. Ярослав Турянський, президент Асоціації керівників закладів освіти «Відроджені гімназії України»